Ennustuksia

Nashvillen fani

NHL:n ensimmäinen neljännes lähestyy loppuaan. Mitä joukkuetta veikkaatte Stanley cupin voittajaksi? Tiedän että kausi on vasta alussa, mutta itse veikkaan että konferenssi finaalissa ovat Nashville ja Montreal jonka Nashville voittaa kuudessa pelissä ja saa ensimmäisen Stanley cupin. Ja Rinne voittaa vezinan ja conn smythen. Sen verran vahvaa peliä on nashvillellä ollut että heitä ei pysäytä mikään niin kauan kun Rinne, Neal, Forsberg, Ribeiro, Josi ja Weber eivät loukkaannu pitkäksi aikaa.

3

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nashvillen fani

Anteeksi tarkoitin stanley cup finaalia. Aluksi ajattelin kertoa myös konferessi finaalien toiset joukkueet, mutta tulin toisiin aatoksiin ja tuo unohtui muuttaa.

• JOFA SETÄ MAITOJUNA

Minun työni ei ole ennustaa, minun työni johtavana jääkiekkoasiantuntijana on tietää ja lyödä faktaa pöytään.
      On totta että Nashvillellä on nyt kova joukkue ja sillä on mahdollisuus mennä pitkälle.
      Se teki loistavia hankintoja kun hankki super lahjakkuuden Filip Forsbergin, kokemusta ja johtajuutta joukkueeseen tuo kaikkienaikojen leijona numero 3 Olli Jokinen mutta joukkueessa on myös heikkojalenkkejä.
      Yksi niistä on MM-finaalissa täydellisesti sulanut ja suomen voitto mahdollisuudet pilannut Pekka Rinne.
      Karu tosi asia ja fakta on että pekka rinne ei kestä paineita, hänen päänsä ei kestä. Esimerkkejä rinteen sulamisista tosipaikoissa on lukuisia mutta ei niistä enempää.
      Suurin uhka Loistavan joukkueen mestykselle on maalivahti nimeltä pekka rinne. Toivon että olen väärässä, mutta niin ei koskaan ole käynyt. Valitettavasti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe