Miksi kaikkia henkilöitä ei pysty pyytämään kaveriksi Facebookissa? Entä jos sinut löytää joku henkilö, joka tuntee sinut ja haluaisi sinut kaverikseen Facebookissa, mutta ei sitten pysty pyytämään sinua?
Facebookin kaveripyynnöt
3
3537
Vastaukset
- think11
asetuksissa on että kaikki tai kaverien kaverit voi lähettää pyynnön. oisko että jos joku ei halua että kuka tahansa voi pyytää mutta esim viestillä voi ilmotella (jos se on asetuksissa laitettu maholliseksi...)
itekki oon miettiny ku monella tutulla tai tuntemattomalla ei oo joko viesti, tökkäys- toiminto tai kaveripyyntö- toimintoa siinä valintapalkissa ..
en tiiä miten on että jos asetuksissa on laittanu että kaikki ni voiko silti olla että ei voi laittaa pyyntöä ..- heksari
Entäpä sitten jos laittaa viestiä henkilölle, joka ei ole kavereissasi, ja tulee ilmoitus, että viesti menee käyttäjän se ja se Muut-kansioon, koska sinulla ei ole yhteyttä häneen Facebookissa? Joskus olen näin tehnyt. Onko hän kuitenkin saanut viestini? Tässä tapauksessa ei tule ilmoitusta siitä, milloin viesti on nähty. Ja mitä tuo siis tarkoittaa, että ei ole yhteyttä? Ei varmastikaan estoa, koska jos joku estää sinut, et voi löytää enää hänen profiiliaankaan.
- think11
en tiiä tuota, ei oo tullu itellä vastaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309