Minulla on ylläoleva läppäri jossa on Win 7 Home Premium 64-bit. Nyt on niin ettei kone avaudu muuten kuin joutuu painaa F1 jolla se avautuu. F2 pääsee Biossiin. Mistä moinen johtunee. Pystynköhän itse korjaamaan.
Fujitsu Siemens Esprimo Mobile V5535
5
170
Vastaukset
Mahdollisesti BIOS:in paristo on loppu. Jos asetettu kellonaikakaan ei pysy, hae netistä vaihto-ohje ja osta uusi paristo.
Bios:in paristo vaihdettu uuteen. Ei ollut vaikutusta. Kello ajat ymt pysyy. Avautuu Fujitsu Siemensin logon ja sen jälkee tulee et joutuu painaa F1:stä. Sitten avautuu hyvin. Muttei ennen kuin on painanut F1:stä.
Oletko jo mennyt BIOS:in Setupiin ja siellä tallentanut asetukset, vaikka et olisi mitään muuttanutkaan?
Bios:in olen päivittänyt (viimeisin versio) jonka jälkeen asentanut Win 7 Home Premium 64-bit. RAM - muistikammat on ohjeen mukaiset 2,00 GB. Mutta ei jelekkase ei.
Yleensähän tuo F1-F2 -herja tulee siitä, että BIOS ei tunnista laitetta tai päiväys on sekaisin syystä tai toisesta. Loogista olisi palata jälkiään takaisin ja tuplatarkistaa kaikki muutokset ja vaikka asentaa vanha BIOS takaisin, ellei muu auta. Jos olet muisteihin koskenut, niin uudet pois ja vanhat tilalle, BIOS:in oletusasetukset käyttöön jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897