Kone tulisi nuoren käyttöön (15v) eli videoiden, pelien ja muiden pitäisi pyöriä hyvin. Hintaa n.max 250e
Ja jos koneessa on 3 tai 4 g verkko, niin toimiiko se ilman sim korttia kotona wlanilla?
Mikä tabletti
9
159
Vastaukset
- SHIELDism
Toimii wlanin kautta toimii ilman sim korttia. Suositukseni pelitabletista olisi NVIDIA SHIELD, hinta on tosin 299.90€.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/15598/dvbkj/NVIDIA-SHIELD-Android-4-4-tablet-16-Gt-WiFi
Anteeksi, kun meni yli budjetin. Mutta mielestäni tuo on paras tabu markkinoilla tällä hetkellä, joten oli pakko suositella.- Ei paha ja ja
hinta oli n.max 250e, 50 kymppii voi laittaa lisää jos hyvä kone.
Unohtu tuosta aloituksesta, että saisi olla 10" kokona. - SHIELDism
Ei paha ja ja kirjoitti:
hinta oli n.max 250e, 50 kymppii voi laittaa lisää jos hyvä kone.
Unohtu tuosta aloituksesta, että saisi olla 10" kokona.~300€ hintaan varmaan katselisin 7"- 8" tabuja. Eiköhän Samsungilta löydy kelvollinen 10" tuohon hintaan, mutta itse en ehnään aio ostaa heiltä mitään. Oma mielipide on, että 8" on paras käteen sopiva koko.
SHIELDism kirjoitti:
~300€ hintaan varmaan katselisin 7"- 8" tabuja. Eiköhän Samsungilta löydy kelvollinen 10" tuohon hintaan, mutta itse en ehnään aio ostaa heiltä mitään. Oma mielipide on, että 8" on paras käteen sopiva koko.
Nexus 7 2013 wifi ja sellainen älypyhelin jonka yhteyden voi jakaa wlanin yli.
- .öä,
vapunen kirjoitti:
Nexus 7 2013 wifi ja sellainen älypyhelin jonka yhteyden voi jakaa wlanin yli.
Sopiiko ehdottamasi paketti aloittajan budjettiin?
.öä, kirjoitti:
Sopiiko ehdottamasi paketti aloittajan budjettiin?
Sopii ja jää vielä 30 euroa yli.
- .,.
Haet sitten hyvää ja halpaa. No siinäpä yhtälö joka ei toteudu.
- Haje samsunkki
Samsung Galaxy Tab 4 10.1 Wifi 16 GB noin 250e ja eiköhän lähe halvemmalla lähempänä joulua!
Käyttäjä arvosteluissa kehuttu laite. Haittapuolena Samsungin roskasovellukset ja päivitysten tulo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738