Paavo Väyrysestä tulee vielä pääministeri

Pave Nousee

Paavo Väyrynen tulee vielä olemaan pääministerimme.

Mikä tulee silloin muuttumaan?

Vast. kaikki muuttuu parempaan suuntaan.

33

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAIKIA PACKAA

VlTTU ! SIITÄ EI TULE MUUTA KU KEMINMAAN kunkku

• Tuskin huonompi

Kuin stubukka.

• Riskimies ..

satakertaa parempi kun tuo tikkataulun maalina viihtyvä, shortseissa kulkeva keppi nimeltä Stubb

• Ei ei

Se ukko on 68v, älyis jo jäädä eläkkeelle.
      Ja sitäpaitsi.

"Pian presidentinvaalien jälkeen Väyrynen ilmoitti pyrkivänsä keskustan puheenjohtajaksi kesän puoluekokouksessa. Hän sijoittui puheenjohtajavaalissa kolmanneksi kun puheenjohtajaksi valittiin Juha Sipilä"

http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavo_Väyrynen

Jos Keskusta voittaisi niin Sipilästä tulisi pm.

• Pitkälle

Kokemattomat ja Natokiimaiset ajaneet Suomen paskaan.

• papa jaksaa

Juurihan sitä eläkeikää korotetaan, keskustan johdolla,
        Väyry näyttää esimekkiä.

• äänestä keskustaa

Paavo on aina ollut parasta, mitä keskusta voi tarjota!

• pyrkyri perke..

Pyrki koko ÄIJJÄ. Tuohan on jo huru Ukko. Hourii kait tuo jo .

Mihin 70 vuotiaasta enään on. Älyäis raukka jo jäähä eläkkeelle, mutta
      silmitön ahneus ja vallanhalu ajaa näitä foshiileja pyrkimään Kaliffiksi
      Kaliffin paikalle

• kunminäkunminä

Mutta kun minä jo silloin sanoin ja minä kun minä ja minä... minä kyllä tiedän enkä ole ollut koskaan väärässä, ikinä .... Sellanko sotkemaan taas kenttää? sitä saa mitä tilaa jos äänestätte.

• PaavoPateVäykkis.
        kunminäkunminä kirjoitti:

Mutta kun minä jo silloin sanoin ja minä kun minä ja minä... minä kyllä tiedän enkä ole ollut koskaan väärässä, ikinä .... Sellanko sotkemaan taas kenttää? sitä saa mitä tilaa jos äänestätte.

Mitä MINÄ sanoin.

Ja. Muista. Ensi kevään vaaleissa. Piirrä lipukkeeseen numero 1 joka minulle annetaan varaministeri Sipilän junailemana. Ellen saa numeroa 1, en mene eduskuntaan ollenkaan. Pysyn kansanedustajana kotonani keminmaalla, minulla on viimeisen päälle laitettu jalasmökki.

• ääni Pavelle

Paavo Väyrynen on Suomenmaassa mies, jolla on eniten kokemusta ulkoministerin työstä. Varmasti Pave hommansa hoitaisi. Kuten myös Tuomioja nyt on hoitanut.

• tämä on seuraus

Sitä passaa ootella ja sitten nähdään taas kepun kannatuksen lasku alaspäin. Tiedän monia jotka jättävät keskustan äänestämisen jos vänkyrän nostavat ministeriksi. Vanhanen ei uskaltanut sanoa ei, mutta toivon mukaan Sipilää ei väyry voi kiristää millään.

• Suomen ehdottomasti eräänä kokeneimpana ja mahdollisesti myös pätevimpänä poliitikkona Väyrysellä on pari täyttymätöntä unelmaa toistaiseksi. Hän on ollut vain pääminsterin sijainen, eikä presidentti ollenkaan.
      Huomioiden Väyrysen kyvyt ja tehokkuus, ehkä hän voisikin hoitaa molemmat hommat samalla kertaa? Näin ehkä saisimme sääsöä edustusautoissa, jos hän käyttäisi aina yhtä ja samaa?

• alalalalalalalalal
    • Väyrystä

tarvitaan nyt ulkoministerinä. Uusi kylmä sota on jo alkanut ja nyt Suomessa tarvitaan kokenutta ulkoministeriä.

• väykkis osaa.

Kyllä. Väyrynen on maailmassa ainoa ihminen joka pystyy kesyttämään Putinin ja saamaan jopa Viipurin takaisin ja koko karjalan, oikeastaan puolet venäjästä.

• Paavo voittoon

Väyryseen KEPU luottaa!

• outolintu*

Sen verran olen Paavon kanssa ollut tekemisisää matka asioissa, että tiedän kuinka hankala hän on. Narsistinen egoisti joka haluaa olla kokoajan minäminäminä.
      En käsitä mitä pojanmaa ja pohjois suomalaiset hänessä näkee.
      Vaimoaan säälin ja lapsensa ovat hiljaa Paavo meuhtaa heidänkin edestä.

• kemin paavo

Kokoomuksen ainoa valtiomies oli Paasikivi, vittumainen itsekeskeinen tyranni, mutta hoiti valtakunnan asioita niin kuin ei kukaan.
      Väyrynen oli Suomen asialla jos oli päässyt edes hallitukseen.
      Vaihtoehtona näille nykyisille kokoomusnappuloille, Stubbeille, oikea politiikan raskassarjalainen.
      Väyrynen ei luovuta koskaan, harmiton virka sille olisi vaikka presidentiksi tuon Niinistön kääkäleen jälkeen.

• Bror-Erik

Paavo osaa ulkpolitiikan jutut,amatöörit vain arvailevat :)

• Paavo Väyrysestä tuskin tulee pääministeriä, vaan ensi kevään eduskuntavaalit todennäköisesti voittavan Keskusta-puolueen puheenjohtajasta Juha Sipilästä.

Paavo Väyrynen on ilmoittanut olevansa kiinnostunut ulkoministerin tehtävästä.

• Sipilälle haaste

Sipilän ei pidä antaa valtaa Väyryselle. Pysyköön europarlamentissa, eikä pidä tulla sotkemaan muuta.

• siinäpä se

Paavo on hyvä mies. Hänen silmänsä katsovat sekä itään että länteen samaan aikaan.
      Kepuliloispuolueessa ollessaan hän on tehnyt vaikka mitä:

* Tukiaisia maajusseille miljarditolkulla veronmaksajien varoilla

*Tähti ravintola/hotellin Keminmaahan veronmaksajien varoilla

*Vitusti velkaa veronmaksajille eu:n keskuspankilta

Siinäpä ne Pave ressukan meriitit sitten ovatkin.

• pate on

kerrassaan kova kamu,ei "ihan helpolla" luovuta,on virtaa taas täynnä. antasivat sille 3-ministeryyttä...olisi tarpeeksi hommia ja varma lupaus pressaksi salen jälkeen,ei pate muuten rauhotu.

• annethan

patele kaiken valta ja vastuut. pate tietää ja ossaa ihan kaiken ja vielä enemmän.
      otethan lipponen sihteeriksi ja soini sanojaksi. jo vain on lustia nuita kuunnella,eikä ole sana "helinää".

• 15+10

Paavo Väyrynen on mies parhaassa iäsä. Hänellä saattaa olla poliittista uraa jäljellä vielä jopa yli 20 vuotta. Historian saatossa on nähty, että ne miehet, jotka tekevät työtään intohimoisesti jäämättä koskaan eläkkeelle, elävät pitempään ja säilyttävät työkykynsäkin pitempään. Kuka haluaisi olla vanhana nuorison vihaama ja halveksima? Jokainen voi valita, haluaako lähteä näyttämään tietä, vai jääkö 65-vuotiaana makaamaan oluttölkki kourassa sohvan pohjalle.

Juha Sipilä on Keskustan voittaessa vaalit Suomen tuleva pääministeri. Väyrynen on Sipilän tossun alla ja pahasti. Uudessa blogissaan hän kehuu Sipilää sanoin: "mies paikallaan". Sipilän kyky johtaa ja Väyrysen mittava kokemus ja visiointikyky tekisivät noista kahdesta Suomen politiikan superparin tulevana pääministerinä ja ulkoministerinä. Nuorempien poliitikkojen aika tulee vielä, kun he kypsyvät ja saavat alalta lisää kokemusta.

Nykyisen hallituksen kompurointi johtuu osittain siitä, että se on koostumukseltaan liian nuori. Visiointikyky ja kokemus ovat heikoilla.

• hyvä P.V

No ei todellakaan 68 vuotias ole mies parhaassa iskussaan, mutta laajalla kokemuksellaan ja ulkopolitiikan tuntemuksellaan hoitaisi ulkoministerinpostin paremmin kuin joku nuorempi ja vähemmän kokenut henkilö.

• kslm

Väyrys-saatana. Helvetin hetekanjousi.

• jakajia löytyy

Kaikki vanhat pierut peesaavat nyt Sipilän luomaa kannatusta. Puolueen kannalta parasta olisi jos he pysyisivät hiljaa taustalla ja antaisivat Sipilän hoitaa hommansa.

• ei vanhoja kääkkiä

Juuri noin.

• vetävyyttä

Eikö Lehtomäki olisi seksikkäämpi?

• näin mielestäni

Paavo hoitaa kyllä hommat omaan pussiinsa niin paljon kuin mahdollista. Enpä luottaisi noin kieroon äijään. Olisi siinä Sipilällä pitelemistä, jos tuon hallitukseen ottaisi.

Paavo voisi nyt pysyä siellä meppinä ja olisi poissa kotimaisten poliitikkojen jaloista. On hän jo aikansa elänyt näissä hallitus- ja eduskuntaympyröissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7873
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3617
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe