Voitte kirjoittaa tähän.
Tukholman profetian 1984 jatko-osa
19
1010
Vastaukset
Tukholman profetian jatko-osan voi kirjoittaa vain se Suomen profeetta, jolle Herra antaa jatko-osan tiedoksi.
- vaikee sanoa
entä jos mä oon se mies?
- offi10001
vaikee sanoa kirjoitti:
entä jos mä oon se mies?
Se on mies kuin aurankärki, ja kyntää keskellä parasta peltoa, vakoa syntyy ja viilu lentää kahteen suuntaa ,oikealle ja vasemmalle ja kun tulee kiire,kiire ja painaa kaasua niin viilu lentää kauas kuin lumiauran siivestä.
Ja vaikka kuinka on kiire niin ei vaan Venäjä tarvitse maitamme ,- hyö on jo otttaneet ne suomensukuisilta ja .- hyö on ottanut nämä lappalaisilta !
- -jarmo-
Täsmälleen niin kuin Jouko sanoi. Ei mitään lisättävää.
- !!!
Kovin on aloittajalla kiire - eihän profetian ensimmäinenkään osa ole vielä toteutunut.
- Löytyi jo
Eiks jarmo jo ollut kirjoittanut sen jatko-osan, ainakin hänen sivuillaan on tarkasti selostettu jokainen tuleva tapahtuma.
- -jarmo-
Minä sanon vaan sen minkä minä koen saaduksi sanoa... en ole mitään sen ihmeellisempää, vaan se suuri pohjolan profeetta tekee ne kaikki tunnusteot.
- Kehoittelia
-jarmo- kirjoitti:
Minä sanon vaan sen minkä minä koen saaduksi sanoa... en ole mitään sen ihmeellisempää, vaan se suuri pohjolan profeetta tekee ne kaikki tunnusteot.
Sitten olisi varmaan parempi että antaisit tuon suuren profeetan hoidella nämä sanomiset. Sinun ennustuksesi kun ovat kaikki menneet aina pieleen.
- offi10001
Alkuosa on helluntailiikkeen kavala juoni ja jatko-osaa ei siihen tule laisinkaan.
Valetta on kaikki !
Jeesus ei tuu koskaan , Neuvosto-liitto ei hyökkää Suomeen, Suomeen ja Israeliin ei nouse profeettaa.
Profeetat syntyvät jälkikäteen ,- profeetoiksi ja uskonliikkeen harhakertomuksiksi, suurin tällähetkellä lienee Islamin MUHAMMED harhauskomuksissaan joilla ihmisiä johdetaan ja ei Jeesu Nasaretilainenkaan ihan pikkutekiä ole.
KOITTAKAA ihmiset tulla toimeen ilman uskonharhaisten tulevaisuuden ennustusvalheita.
Ja Inarijärven ja etelän profeetat eivät yhdy tänäkään talvena. Ei siksi jotta eivät olisii homoja , vaan siksi koska nekin ovat fiktiivisiä henkilöitä. - Täällä toinen henki
ATEISTIN TOTUUS LÖYTYY EDELLEENKIN ATEISMI- OSIOSTA.
- offi10001
Täällä on valheen henki.!
Mikä ateisti se sellainen on kun kertoo teille totuuden jotta on helluntailiike pettänyt kannattajiaan Tukholman profetialla 1984 ?
Jos väitän väärin niin teillä on mahdollisuus laittaa uusi ns, jatkoprofetia.
Oikeasti minua harmittaa kun hyvätahtoisia ,tavallisia ,yksinkertaisia ihmisiä petetään näillä monta vuosituhatta kehitellyillä opeilla.
Jatko osion voi kirjoittaa kuka tahansa , koska alkuperäisenkin kirjoitti ihan tavallinen helluntaihörhä Tukholmassa ihan omasta päästään , vai liekko se oma Daimon kertonut sen .
mutta nyt tulee jatkoa ? mutta mistä !
- offi10001
Mielestäni Yrjö Säkkinen kirjoitti ja sitten äänitti tuon Tukholman profetian 1984 ,
ja on sama tuttu henkilö helluntailiikkeen politpyroossa, joka vielä 1991 vedätteli oppitunnin siellä.
Mitä näihin profetioihin tulee niin , yhdelläkään profetialla ei ole mitään merkitystä jotka sidotaan n, 2000 vuotta vanhoihin ja sitä vanhempiin Raamatussa oleviin juutalaisten tekemiin kirjoituksiin.
Tämä on sanoman jatko Tukholman profetialle , joka oli helluntailiikkeen lukuisista harhoista joita he ovat ehtineet levitellä noin sadan vuoden aikana täällä Suomen maassa.
YHDELLÄKÄÄN HELLUNTAILIIKKEEN PROFETIALLA EI OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ, NE OVAT VALHETTA VALHEEN PERÄÄN !- offi10001
Näyttää siltä ettei näillä palstoilla pystytä ei uskalleta laittaa pistettä in päälle.
Tukholman profetia 1984 on niin sekoa soopaa ettei sen arvioimiseen arvottamaksi roskaksi tarvittane 30 vuotta, lisäksi tuo Yrjö Säkkinen on samaan nauhaan lisännyt , itse opillisen loppukommentin josta tunnistaa mihin harhauskomukseen tuo koko Pyhän Hengen ilmoitus kuuluu.
Nehän ovat sitä samaa harhauskomusta , parantumisihmeet ilman mitään parantumisia, kaadutaan hoetaan käsittämättömyyksiä muka Pyhän Hengen kosketuksessa. - -jarmo-
offi10001 kirjoitti:
Näyttää siltä ettei näillä palstoilla pystytä ei uskalleta laittaa pistettä in päälle.
Tukholman profetia 1984 on niin sekoa soopaa ettei sen arvioimiseen arvottamaksi roskaksi tarvittane 30 vuotta, lisäksi tuo Yrjö Säkkinen on samaan nauhaan lisännyt , itse opillisen loppukommentin josta tunnistaa mihin harhauskomukseen tuo koko Pyhän Hengen ilmoitus kuuluu.
Nehän ovat sitä samaa harhauskomusta , parantumisihmeet ilman mitään parantumisia, kaadutaan hoetaan käsittämättömyyksiä muka Pyhän Hengen kosketuksessa....ja minkähän takia sinä sitten niin kovasti uhraat aikaa sen todisteluun, jos se kerran on mitätöntä soopaa? Tämä sama kummaksuttaa meitä kaikkia uskovia, minkä ihmeen takia turhan ja olemattoman takia nähdään niin suurta vaivaa todistaa turhuutta turhuudeksi? ...ellei se sitten ole totisinta totta.
- offi10001
Koska kolmekymmentä vuotta on täyttynyt Tukholman profetia1984 ajasta ja vieläkin jotkut vaahtoavat sen nimeen ja odottava jatko-osaa.
Ja nuo kartat Suomen miehityksestä lienevät jo joillekin sitä jatko-osaa vaikka ne kuuluvat tuohon alkuperäiseen harhaan.
Juuri nyt on kohdannut herätys Suomen kansassa kun parinvalinta tapahtumasta on eduskunta äänestänyt ja lain valmistelu jatkuu,,.
Tulee muutos käsitteeseen Jumalan yhdistämän miehen ja naisen välisen avioliiton käsitteeseen.- Ja oikein se onkin ei mikään Jumala noita parinvalintoja erikseen tee , vaan ne määräytyy ,- lajille ominaisten lisääntymisen mukaan , ja on se niin sattuman kauppaa kenen kanssa alkaa naiskennella , ei siihen KIRKOLLA liene nykyisessä maailmassa paljoakaan sananvaltaa.
Jos on puolesta tai vastaan , niin se herättää liikehdintää kirkosta ulos ja vähemmän sisään.
Ylistyslaulu Daavidin suvun kuninkaille kajahtaa HOOSIANNANA Suomen kirkoissa vielä kuuleville korville , sanoman kohde kohdistetaan juutalaisten kehittelemän ovelan juonen ansiosta nyt Jeesukselle !
Daavidin suvun kuningassuku kukoisti muutamat sata vuotta 3000 vuotta sitten ! - -Nakkemies-
Tukholman profetian jatko-osa on "Taivaan Isän Kirje Suomalaisille"
- -jarmo-
Tuo ei ole kuitenkaan se... sorry! Pohjolan profeetta itse tuo sen kun sen aika on. Tuo pohjolan profeetta on kaikkea muuta kuin uskova tällä hetkellä. Hän on itseasiassa uskovien vihollinen, kunnes herää ylösoton seuraamuksen kautta. Hän inhoaa nyt kristittyjä ja julistaa kaikkeamuuta kuin armoa Jeesuksessa mutta se muuttuu hänen voimavarakseen. Hän on erityisen kova äänenkannattaja ja koulutettu puhuja mutta hukassa kuin saapas. Hänet Jumala on valinnut ja koulinut taiten, ilman uskoa. Minä sanon tämän koska Pyhä Henki on sen minulle ilmoittanut.
- offi10001
-jarmo- pitäisi saada kuva ja nimi tuolle Pyhän Hengen ilmoittamalle profeetalle , ettei se häviäisi kuin aikoinaan Inari järven profeetta, matkallaan yhtymään etelän profeettaan.
- -jarmo-
Nimi on Ari (sukunimeä en sano) ja kuvakin on, tosin jouduin sen blurraan koska hänelläkin on lain suoma identiteettinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358