Mulla olis yksi kysymys joka ihmetyttää.
Nimittäin mulla on kotona kaksi syyrialaista hamsteria, toinen on poika, ja toinen tyttö.
Ne ovat molemmat omissa terraarioissaan, ja pääsevät joka päivä vuorotellen huoneeseeni juoksemaan. Mielestäni ne ovat tienneet aina etteivät ole yksin huoneessa, sillä ovat nuuskineet toisiaan mutta en ole päästänyt kosketuksiin jn. Sitten asiaan:
Tyttö on ruvennut juoksemaan nyt koko ajan pojan terraarion alla (terraarion olla on kaksi tuolia), ja pitänyt ihan ihmeellistä ääntä. Ihan kuin olisit astunut koiran (hieman kuluneen) vinkulelun päälle. Ja se ääni on aika kova, mutta ei ihan niin kirkas. Aikaisemmin näin tapahtui kerran mutta tyttö ei ihan näin kovin vinkunut. Poika vastailee vähän väliä, mutta ei niin kovaa ollenkaan, poika päästää sellaisia aivastuksen ääniä. Tätä on varmasti vaikea kuvitella, mutta näin on ja tarvitsen tietoa että mitä tapahtuu? Onko kellään kokemusta? Mitä tämä voisi olla? Olen yrittänyt katsoa internetistä mutta en ole huomannut mitään kirjoitelmaani liittyvää?? Kiitos etukäteen, toivottavasti joku teistä jaksaa ottaa kantaa. :)
Kysymys hamstereista!!
bananuskaa
1
93
Vastaukset
- titeo
Naaralla on todennäköisesti kiima
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220