Minulle esiteltiin eräällä pääkaupunkiseudun hallilla tapa jolla löytää mailaviidakosta itselle hyvän mailan. Napauttaa mailan lapaa kivilattiaan ja jos ääni on vaimea tai pehmeä on maila hyvä pelaamisen. Jos taas ääni on kova niin maila ei ole ollenkaan niin kiva pelata. Myyjä esitteli pari mailamallia joista tosiaankin kuului erilainen ääni jonka perusteella lavan kovuus kävi ilmi. Onko muilla vastaavia kokemuksia tällaisesta testausmenetelmästä?
Tapa hyvän pelimailan löytämiseksi
2
174
Vastaukset
- NäinMeillä
Mailan ja varsinkaan lavan pehmeydessä ei ole mitään totuutta joka olisi kaikille oikea. Maila on edelleen aina henkilökohtainen valinta ja sopivaan kovuuteen vaikuttaa pelaajan voima, kokemus, mailan varren pituus ja henkilökohtainen pelityyli.
Juuri siksi mailoja on erilaisia että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
Aloittelija toki yleensä pelaa paremmin pehmeämmällä mailalla koska se antaa enemmän anteeksi.- et näin
Riippuu myös peli tyylistä ja paikasta ennen pelasin Exelillä mut oon nyt pelannut vuoden oxdogilla niin en vaiha enää takaisin oon tottunut vaan siihen doggiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032