Radio dei ja radio patmos lähettää ohjelmaa - taivaan ja maan väliltä.
Soittaja kertoi saneensa sanan Herralta Jeremia 1:14
Jer. 1:14
Ja Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta on onnettomuus purkautuva kaikkien maan asukasten yli.
Jer. 4:6 Nostakaa lippu Siionia kohti, paetkaa pysähtymättä; sillä minä annan tulla pohjoisesta onnettomuuden ja suuren hävityksen.
Tuli Herralta sana
9
111
Vastaukset
- Mullahitko?
Israeliinko arabikevät laajenee isisin voimalla?
Pohjoinen maa on Venäjä, joka tulee aloittamaan Kolmannen maailmansodan ja hyökkää silloin myös Israelin kimppuun. Venäjän armeija tulee kuitenkin tuhoutumaan Israelissa, kun Jumala itse puuttuu taisteluun ja lähettää taivaasta tulta ja tulikiveä Venäjän armeijan tuhoksi.
Sitä ennen Venäjällä alkaa juutalaisten vaino, jonka takia juutalaiset joutuvat pakenemaan Venäjältä pois kohti Siionia. Monet juutalaiset pakenevat ensin hädissään naapurimaa Suomeen, josta jatkavat sitten matkaa Israeliin.- sodomaa kohti
Tuossa Jer. puhutaan onnettomuudesta(jokin ydinonnettomuus? Jumalan käsi on tapahtumien takana eikä venäjän aloitukset, tai jos sota niin Jumala on asioitten takana, tulta ja tulikiveä tuli sodomassakin. Suomen varjelus mitataan pitkälti tulevassa avioliittolaissa jos hyväksytään niin ei hyvältä näytä koska moraalia on purettu jo muutenkin niin paljon.
- Herra auta
Seiskalla oli juuri ohjelma, jossa Suomen kautta Israeliin 90- luvulla siirtyneet kertoivat matkastaan ja Suomessa viipymisestään. Oli mielenkiintoista kuulla tarinoita.
Tulossa kuitenkin vielä vakavampi aika. - Ei kai enää mitään
Sodomasta ja Gommorrasta Suomessa. Mitä niiden elämänmenosta puuttuu täältä?
- AAALEERT
Turkin ja Kreikan välille syttyy sota, johon Venäjä osallistuu ja jatkaa kohti Israelia.
- Amen
Ja kohtaa loppunsa siellä.
- Kaikkien?
Näin vanhempi käännös. Jer.1:4. Biblia (1776) Ja Herra sanoi minulle, pohjasta on paha tuleva kaikkien maan asuvaisten päälle.
- pahaa paljon
Milloin on sulaminen jäämerillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358