Mistä vois saada ostettua sellasen elokuvan ku Tank Girl? Googlesta olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole mikään paikka suomessa myynyt ja ulkomailta en halua tilata!
Tank girl
6
686
Vastaukset
- Usagi Yojimbo
En muista yhtäkkiä mistä tuon hommasin, suomitekstejä siinä ei ainakaan ole... Iggy Popilla olisi saanut olla isompikin rooli
- oikoj
Anttilasta? Ainakin vhs:sää oli alekoreissa aikanaan ihan riesaksi asti.
- mystery-86
suosittelen leffaa niille,jotka tykkäävät tsiikata sellaisia asenne sarjakuvia,joita ei ole tehty ihan tosissaan.Punk edustajat tai muuten ne jotka arvostaa niin jos pidätte hiukka kevyemmästä,huumoripitoisesta punkista niin tässä leffassa on teille muutamia hyviä juttuja.Sitten ne jotka oavthiukka feministi muijia niin tässä teille hilpeää naisvoimaa...vielä että ei ole teidän liikettänne vastaan.Leffan voisit saada esim..Tampereen elokuvaaitasta,ainut leffaliike jossa käyn...tosin tuo ei ole siellä usein paikalla.Haluan itse myös juuri tämän leffan...voipi olla että jonain päivänä ilmestyy...Anttilan tai jonkun muun kaupan alekoriin.Koska B-LEFFOILLE siis joillekkin käy juuri näin.
- mystery-86
teille jotain......ainakin vähän.
- mystery-86
mystery-86 kirjoitti:
teille jotain......ainakin vähän.
hhmm...........tiedän kyllä missä on mutta? miksi ei tule mieleen mitään sellaista...?....help me......Obi Wan Kenobi...aarghz.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907