Nokia hakee innovaatioita Piilaaksosta, uutisoi Financial Times. Yrityksen suunnitelmiin kuuluu virtuaalitodellisuutta ja grafeeniteknologiaa.
Nokia haluaa rakentaa teknologiabisneksensä uudelleen ja visioissa on muun muassa virtuaalitodellisuuteen ja edullisiin hiilipohjaisiin sensoreihin perustuvia innovaatioita.
Ramzi Haidamus, Nokia Technologiesin johtaja, haluaa yhtiöstä ”teknologiajohtajan” uudelleen ja aikoo siirtää ylemmän johdon Piilaaksoon tavoitteen saavuttamiseksi.
Kehityksessä on muun muassa edistynyttä virtuaalitodellisuuteen liittyvää teknologiaa ja grafeenia, materiaali jota voidaan käyttää kevyiden, edullisten sensorien valmistukseen, jotka tekevät ”kertakäyttöisistä” edistyneen teknologian laitteista mahdollisia.
”Olen nähnyt joitakin hulluja asioita, joista en ole varma saanko edes minä puhua niistä,” Haidamus kertoi Financial Timesille haastattelussa Piilaakson osastosta.
http://virtuaalitodellisuus.com/nokia-kehittaa-uusia-innovaatioita-piilaaksossa/
Nokia-johtaja: "Olen nähnyt hulluja asioita"
virtuaalitodellisuus
0
151
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219