Voiko joku neuvoa, miten häätää naapurin kissat pihamaalta? Asutaan keskellä kirkonkylää ja itsellä on koira, jonka tarpeet korjataan asianmukaisesti pois. Ei jaksa kissojen jätöksiä korjaamaan ruveta, kun ei omistajilla tunnu olevan huolen häivää asiasta. Kissat pihalle ja itse sisälle takaisin. Ei pitäs sallia tämmösille lemmikkejä ollenkaan, jos niistä ei viitsi edes huolehtia. Ja menepäs sanomaan, niin jopa alkaa niuhotus. Kaikki ei kissan pissan hajusta todellakaan pidä; hullua touhua.
miten toimia
4
97
Vastaukset
- linni
kokeile rajalle hirven sarvi jauhetta liotettuna veteen liuosta rajalle
ennen olli apteeissa pahan hajuista tansan uninkaan rinta tippoja muistaakseni sitä veteen ja rajalle joskus opoetettiin pentukissa ulos teemään kun oli ottanut määrätyn paikan sisällä ja mönjää valelimme opi errasta. - Kissapois
Pienoiskivääri äänenvaimentimella on oiva apu Kissasta saa muuten oikeasti hyvän ja näyttävän karvalakin
- 15+9
Jotkut väittävät etikan hajun karkoittavan kissoja mutta naapurin kattiin se ei tepsinyt. Käytetyt kahvinpurut tuntuvat pitävän kissan loitolla. Tai tuostahan se vieläkin tepsuttelee, mutta ei ainakaan kaiva paskojaan enää maahan. Kait se nykyään käyttää jonkun muun takapihaa vessanaan...
Jotkut väittävät sitrushedelmien hajun karkoittavan kissoja, mutta eipä ole tullut vielä kokeiltua. Kahvinpurut pihamaalla ei ota niin pahasti silmään, kuin appelsiininkuoret.- neuvoja.
Kyllä ainakin meidän jo edesmennyt kissa siristi inhoten silmiään, kun sille haistatettiin appelsiinia. Siitä voisi päätellä, että kissat karttavat sitrushedelmien kuoria. Niitä vain kun silppuaa ja sekoittaa maahan tontin rajalle yhtenäiseksi vyöhykkeeksi, niin luulisinpa kissan pysyvän loitolla. Tämä käsittely on kuitenkin syytä uusia joka vuosi, koska kuoret maatuvat ja haju haihtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164