Aupair in America

Aupairiksiko

Onko jollain kokemuksia aupairina Amerikassa? Minkä kautta oot hakenu, missä osavaltios, onko ollut monta työpäivää, millasta muuten ollut ? Erityisesti kiinnostaa toi Nuoriso Alianssin Aupair in America ohjelma. Ilmeisesti 12 kk pitäisi olla vähintään (?). hintaan 580e kuuluu jopa edestakaisin lennot ja vakuutukset jonka hintaa ihmettelen miten nii halpa? Mut kaikki info ja kokemus tänne vaan!! :)

8

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissuuuu

Muaki kiinnostais :)

• Exnewaupair

Laitappa mailia jos kokemukset kiinnostaa, en jaksa tälläsille sivustoille raapustaa vastauksia. Oon ollut vuoden aupair in american kautta ja lähden loppukuusta uudestaan! Maili riia 89 ( at) hotmail .com (poista välilyönnit)..
        R

• CCAProcks

Suosittelen kyl mielelläni Cultural Care Au Pairia! www.culturalcare.fi - hinta ehkä hieman kalliimpi vakuutuksien kanssa, mutta palvelu ensiluokkaista, enkä tätä kokemusta vaihda kyllä yhtään mihinkään! :)

• Kissuuu

Kertokaa enemmän! Minkä ikäsiä ootte? Mimmosta oli arki ja vklp ? Jos olitte alle 21 ottiko päähän kun ei esim päässyt baareihin yms.?

• Kokemustaon

CC rahastaa, halvemmalla pääset APIAn kautta ja saa ihan samat ellei paremmat "palvelut", APIA on kuitenkin Amerikan ensimmäinen ja vanhin järjestö!

• Aupairiksiko

Muaki kiinnostais noi jutut mitä kissuu. Kokemuksia tänne vaan, ja toi AUPIAn kautta oon harkinnutkin, vaikuttaa aika edulliselta :)

• jans2

Eikös Euraupairin paketti oli kattavin ja edullisin ja myös palatessa sisämaanltni maksettu toisin kuin muilla.

• CulturalCareAuppari

Cultural Care jarjestaa tapaamisia joka kuukausi ja heilla on laajin au pair/perhevalikoima. Jos paadyt jonnekin pikkukylaan, niin heilla luultavasti on muitakin au paireja alueella. Ovat nykyaan suurin jarjesto. Luultavasti siis paljon nopeampaa loytaa perhe.

Itse olin heidan kauttaan 19v ja kylla siihen tottui ettei paassyt baareihin. Matkustelin ja tapasin kavereita ihan normaalisti:) Arki on toita se 45 tuntia viikossa, mutta perhe oli niin ihana etta tuntu etta olisin pikkusisarusten kanssa:) Rankkaahan se on lastenhoito kuitenkin, mutta saa nahda Jenkkeja ja matkustaa sen perheen kanssa. Me kaytiin Floridassa ja Californiassa. En vaihtaisi sita vuotta pois ja edelleen ollaan yhteydessa perheen kanssa:)

Jarjestojen hinnat tulee niista vakuutuksista yms. Isantaperhe kustantaa lennot, antaa huoneen, ruuat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe