Otin hormonikierukan pois tuossa joku aika sitten ja sen jälkeen minulla on ollut 2 normi pituiset kuukautiset.
Mieheni kanssa olemme siis lasten hankinnasta keskustelleet ja edellisen ovulointiin otettiin kaikki ehkäisy sitten pois. Mulla turposi ennen tuota jo rinnat ja ne on olleet turvoksissa aina tähän päivään asti eli reilun kuukauden, sillä seuraava ovulaatio pitäisi testin perusteella tulla siinä 27. päivä tai sen jälkeen.
Raskaaksi en ensiyrittämästä tullut, testattu on moneen kertaan ja mulle tosiaan tuli ne menkat normaalipituisena.
Silti rinnat turvoksissa edelleen, ei arista, mutta hölskyvät ja ovat täytetläiset.
Normaalisti minulla pienirintaisena naisena tissit turvonneet vain hetken ja aina menkkojen tullessa taas "tyhjentyneet".
Olen tässä miettinyt, että onko mahdollista että kroppani tavallaan valmistautuu jo omalta osaltaan raskauteen? Että hormoonit sun muut alkavat tekemään vartalostani vastaanottavaisempaa? En tiedä miksi rintojen turvotus siihen liittyisi, mutta en keksi syytäkä miksi ne nyt yhtäkkiä olisivat kasvaneet. Tuntuu mutuenkin siltä että olisin mieleltänikin valmis, silittelen jo nyt vatsaani niin kuin siellä olisi asukki =)
Toive esikoisesta on kova, ja ehkä siksi kuvittelen tämänkin liittyvän siihen =)
Ps. jos tikku näytti että noin 24-36 tunnin päästä tapahtuisi ovulaatio, niin kannattaako heti alkaa puuhiin vai vasta kun tämä ovis tapahtuu?
Tähän sais muutkin toiveilijat ja hehkuttajat laittaa tuntemuksiaan ja vauvahaaveitaan.
Vauvakuume ja tyhmiä kysymyksiä.
vaippahaaveita
2
140
Vastaukset
- Haistan ongelmia
Miten sulla kierukka on ollut ja esikoista haaveilet?
Oletko kauan ollut sen "miehesi" kanssa ja paljonko teillä ikää? - vaippahaaveita
5 vuotta tulee täyteen, kiitos kysymästä ja kierukka oli alkuun ehkäisynä. Minusta ihan normaalia että alussa käytetään ehkäisyä ja kun aika on valmis, niin sitten yritetään lasta..?
Ikää on 24 ja 25, mikäli sillä on merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738