Mitä teette kun PakkoTYPI tulee?

Apuaaaaa!

Ite oon kauhusta jäykkänä, en tod haluu töihin mutta PakkoTYPI on kun vaaniva tiikerihai!!!

26

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käy käy

Menen Typ:iin. Tästähän saa sen 9e päivä, mikä tuleekin tarpeeseen. Kyllä sillä aina jotain ostaa. Kausikortin lintsiin ostan aina kuitenkin. Minusta on epäinhimillistä ettei pääse kulkemaan. Potkujen jälkeen jatkoin oman alan koulutusta ja nyt voisi harjoitella vaikka typin kautta.

• vanhanaakka

Onneksi ei enää tarvii kun pääsin eläkeputkeen, nyt vaan nostelen ansiosidonnaista seuraavat 3 vuotta

• toinen vanhanaakka

minä jo lisäpäivillä ja ensi elokuussa eläkkeelle kun 63 on ikää, kartuttelinpa vielä tän viimeisen vuoden, olisin 62 jo päässyt tänäkesänä eläkkeelle.Eikä ole koko putkessa oloaikana tarvinu pelätä mitään hyppyytyksiä, kun jo ekana työttömyyspäivänä teimme työkkärin kanssa yhdessä sopimuksen jotten etsi aktiivisesti töitä vaan odottelen eläkkeen alkua.

• Eläkkeellä oon, mutta kaikenmaailman työharjoittelua tuli tehtyä 9 eurolla päivä. Ja mitään ei omalta alalta, kun täällä ei ole sen alan työpaikkoja. Joihinkin paikkoihin hakeuduin itse, kun halusin kokemuksia tai kun halusin tietää, että minkälaista kirjastotyö on. Suurimman yllätyksen koin, kun laittoivat minut kehitysvammaisten työkeskukseen työharjoitteluun. Huomasin pitäväni hommasta ja hakeuduin itse kehitysvammaisten hoitokotiin harjoitteluun seuraavaksi. Siellä tuli vain kerran nyrkistä ja pari kertaa sai varoa, mutta muuten mukavaa.

• Kyykkyjaska

Jos se tulee niin sitten menen sinne. Ei siinä sen kummempaa. Ainakin saa 9 euroa päivässä enemmän. Olen tosin sitä mieltä että työstä kuuluu maksaa palkkaa, joten tuskinpa kovin ahkera olisin, jos rehellisiä ollaan. Tekisin vaaditut hommat, mutten kovin innokkaasti. Eri asia, jos työharjoittelusta olisi seurauksena ihan oikeita töitä eikä sitä että toinen ysieurolainen otetaan tilalle.

Epäilen kyllä että kaupunki kykenee järjestämään läheskään kaikille paikkaa, meitä työttömiä on täällä ihan älytön määrä, joten tulee jo tila- ja työvälinekysymyskin vastaan.

• ei hetkauta

Minu elämää ei mikää pakkotypi hetkauta. Oon ollu töissä 25 vuotta samalla työnantajalla ja oon vielä 20 vuotta lisää. Vapaaehtoisesti. Säännöllinen palkka on mukava.

Antaa tulla vaan pakkotypiä niille, jotka sitä ovat tilanneet.

• Vihalainen

No ei tuu.. kunhan pelottelee et ihmiset ottaa orjatöitä vastaan. Hahaaa... kaikkeen ei pidä uskoa.

• selväse

ei sinne joudu kuin ttt saavat

• Typpiin joutuja

_Typpiin joutuminen ei tarkoita että joutuu orjatöihin. ja jos joutuu orjatöihin nii eiole pakko tehdä hyvää jälkeä.Jos tekee paskaa jälkeä töissäja saa monoa niin ei tule karenssia. Voi koneet hajota jos joutuu sellasia käyttämään kuten edellis kerralla kun jouduin orjatöihin. cnc koneet ei ole halpoja.

• 1415

kukaan typpiläinen ei pääse lähellekään cnc tai muitakaan koneita... korkeintaan lastut alta putsaamaan..

• harva meistä syö rau

Miksi ei pääsisi? Itsekin olen 8 vuotta niiden ääressä työskennellyt ja se oli 15-25€/h ja nyt kun saa ilman, kyllä niille kelpaisi jos menisin.

• tympääntynyt
        harva meistä syö rau kirjoitti:

Miksi ei pääsisi? Itsekin olen 8 vuotta niiden ääressä työskennellyt ja se oli 15-25€/h ja nyt kun saa ilman, kyllä niille kelpaisi jos menisin.

työntekoon motivoivaa työjohto puolelta

https://www.youtube.com/watch?v=FcyLRTB9fRY

• tympääntynyt

• tympääntynyt

• tympääntynyt

• tympääntynyt

• Oberscharfuhrer
        tympääntynyt kirjoitti:

nälkäänsä varastavan kohtelua työmaalla työnjohdon toimesta.

https://www.youtube.com/watch?v=w8kyhmgnDuo

Kalevi et saa Sotilaan kuolemaa, ampumista, Kalevi hirtetään kuten Amon Goeth. Hitaasti.

• Sniper Hans

• Jenni Pulu

• AAAsi

Minkähän vuoksi suomessa vielä teetetään orjatyötä? ollaanhan sentään EUssa. vai onko kukaan maininnut rysselissä ko asiasta?

• tympääntynyt

turha sinne mainita kun ne sen tänne on tuonut, suurten puolueiden avustuksella. sitäpaitsi orjatyö on väärä määritelmä. kyse on työkokeilu, harjoittelusta. arvatenkin 25 vuotta työtä painanut pitää uudelleen kouluttaa ja konsultoida kolmannen osapuolen avustuksella taas työn supersankariksi ja tuhattaituriksi. tällöin työllistetään virkailija kouluttaja ja iloinen yrittäjä saa uudelleen ohjelmoidun hiilikaivos tuotantotyön sankari suhononowin joka 1/4 kvartaalissa louhii hiiltä kuopastaan minkä toiset koko vuodessa. tämmöiset oli työt tuolla idässä 75 vuotta sitten. :D lyhenne oli cccp ja setä aurinkoinen siellä päätti suurta suunnitelmaa. nyt on eurostolandia ja brysselin kasvottomat jonne myös päättäjämme haluaa ylennyksen suurten ansioiden perään. täällä peräkylillä kun kyllästyy kun ei pääse päättämään suurista linijoista. ja ura näivettyy.

• hypihypi

hypi hypi typpii vaan...

• tip tap tip tap

diu diu diu dyppi kaiggi hybbii kun dyppi typpii...
      mä oon dyppiläinen

• Kaikki pilalla

> Voi koneet hajota jos joutuu sellasia käyttämään kuten edellis kerralla kun jouduin orjatöihin. cnc koneet ei ole halpoja. <

No eräs mamusiivooja oli perjantaina illalla käyny siivoomassa yläkerras olevan toimiston ja vahingossa jättäny hanan auki. Oli siinä porukalla ihmettelemistä kun koko toimistorakennus alakerran liikkeitä myöten lillu vedessä.

Työntekijähän ei koskaan ole vastuussa aiheuttamastaan vahigaosta vaan työnantaja maksaa laskun.

• löprew

TYP kustansi mulle tutkimukset jotka edesauttoivat työkyvyttömyyseläkkeelle pääsemistäni. :)

• 1814

niinpä, se on muutakin kuin luusereitten pelkäämää työtä. On siitä typistä hyötyäkin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8172
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5723
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      285
      5134
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      5013
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3787
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3011
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2727
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2528
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2512
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe