sitä että vuosien läpimenon jälkeen joku tuikituntematon pamauttaa päin naamaa transsukupuolisuudesta?
Multa kysyi joku täysin outo mies baarissa pari kuukautta sit, et olenko "sellainen ladyboy".
Hämmensi vähän ja oon tätä miettinyt nyt. Olen lähemmäs kolmekymppinen ja parikymppisenä sukupuolen korjannut. Lyhyt (165cm) "mieheksi" ja pienikokoinen muutenkin. Vuosikausia tosiaan eletty täysin naisena ilman mitään vastaavaa. Pari miestäkin aidosti yllättyneet ja ei ole meinanneet uskoa kun olen kertonut. Seksiäkin tullut harrastettua niin ettei toisella tietoa.
Mietin ensin aiheeseen perehtynyttä diggaria joka osaisi bongata jotain pienenpieniä vinkkejä, mutta yleensä heillä oikeat termit käytössä just nimenomaan naisten mieliks... tuskin moni korjausvaiheessa tai läpimenolta epävarma kovin tykkää jos sanotaan shemaleksi tai ladyboyksi nimittäin. En minäkään ja loukkaava termi mutt ei enää samalla tavalla haittaa
Onko teille tapahtunut
10
192
Vastaukset
Jospa se kuitenkin oli juuri antenni herkkänä liikkuva diggari, jolle ladyboy ei olekaan haukkumasana vaan toteutumaton tai jopa kaukomailla toteutunut haave. Suomalaiselle transihmiselle sellanen tyyppi taas tuskin on unelmien täyttymys, kertoo melkoisen esineellistävästä asenteesta....
- Vinkkari liikkeellä
Epäilyttää että joku kaveri joka tuntee sinut ja tietää taustasi, on kertonut tälle tyypille.
- Tai sitten ei
Ehkä hän ei ollutkaan niin läpimenevä kun uskoi tai toivoi
- Kaveri juoruillut
Tai sitten ei kirjoitti:
Ehkä hän ei ollutkaan niin läpimenevä kun uskoi tai toivoi
Jos on ollut muille ihmisille täysin läpimenevä (sängyssäkin) niin miksi yksi ihminen osaisi epäillä noinvaan.
- No vaikka
Kaveri juoruillut kirjoitti:
Jos on ollut muille ihmisille täysin läpimenevä (sängyssäkin) niin miksi yksi ihminen osaisi epäillä noinvaan.
Josko kyseinen henkilö on kelvannut niille sänkykavereille sellaisena kun on ollut?
Jos menee kysymään etukäteen että onko toinen vaihtanut sukupuolta, niin voi jäädä "pillu" kokeilematta. - huh sentään
Kaveri juoruillut kirjoitti:
Siis huijaako joku miehiä sänkyyn kertomatta että on (ollut) mies?
- stealth2
huh sentään kirjoitti:
Niin no.. aina olen nainen ollut. Se että minulta on alapää leikattu ei minusta miestä tee. Eikä se kuulu sellaiselle joka hädin tuskin tietää minusta ihmisenä muutakaan. En oleta miehenkään kertovan omasta sairaanhoitohistoriastaan jos tarkoitus on olla yksi yö yhdessä... tietysti sellaisten miesten kanssa joiden kanssa on vakavoinut juttu olen kertonut
- hoh
huh sentään kirjoitti:
Ettehän te täysin voi olla naisia jos mies ootte ollu. Eihän teillä o kuukautisiakaan niinkuin oikeilla naisilla. Ja esim ruumiinrakenteesta kyllä näkee onko yritetty muuttaa ittiään.
Saattaa olla täysi diggari, joka turvautuu tietämättömyyttä todistaviin termeihin hämäyksenä. :)
- stealth2
Ehkä, mut aika huono taktiikka kyllä. En usko kenenkään naisen olevan kovin imarreltu (trans tai cis) jos kysytään onko "ladyboy"....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235