Laittakaa hyviä scifi-/fantasiakirjasarjoja. Älysin just et oon 13 enkä ole lukenut ainuttakaan kirjaa loppuun. Ja unelmoin vielä kirjoittamisesta :D.
Pistäkää hyviä kirjasarjoja
3
138
Vastaukset
- 6+4
Jos luet scifi-/fantasiakirjoja, niin ei ihme, että et ole saanut yhtään loppuun.
Ne ovat hirveää roskaa. Ainakin suomalaisten kirjoittamat! - Tarkennusta kiitos :)
Itse olen lukenut aika paljon fantasiaa ja jonkin verran scifiäkin.
Scifistä voisin ehdottaa Across the universe nimistä sarjaa. Itse tykkäsin ainakin kahdesta ensimmäisestä kirjasta ja kolmatta odottelen :)
Fantasiaa on niin monenlaista, joten vaikea ehdottaa vain yhdenlaista. Tietysti on perus Harry Potterit ja sellaiset, mutta itse en niistä niin ole pitänyt.
Suomalaisista voisin ehdottaa Annukka Salaman Faunoidit-trilogiaa. En voi sietää suomalaista kirjallisuutta, mutta tämä oli aivan loistava sarja. Tykkäsin todella paljon ja suosittelen kaikille )
Sitten riippuen siitä mistä tykkää, niin latelen tähän muutamia sarjoja jotka olen lukenut viimeaikoina: Eoin Colfer (Artemis Fowl), Darren Shan (Friikkisirkus-sarja), Maggie Stiefvater(en muista sarja nimeä, mutta ensimmäisen kirjan nimi on Väristys)
Siinä oli nyt monenlaista fantasiaa. Jos kertoisit pidätkö esimerkiksi vampyyreistä/ihmissusista/noidista/lohikäärmeistä/keijuista/mistä tahansa, niin helpottaisi kirjojen suosittelua. Myös se, tykkäätkö enemmän rakkaustarinasta vai vaikkapa toiminnasta taustalla, helpottaisi :) - raweqf
Luen fantasia kirjoja eli tälläsia: lumoava kirous, Lumoava pimeys, luomoava kaaos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066