Neljä vuotta sitten kuolin (kliinisesti) sairauden runtelemana. Ja tulin takaisin. Kiitos KYS:n tehon henkilökunta; lääkärit ja hoitajat, jotka taistelivat puolestani. Siitä jatkui oma taisteluni takaisin elämään.
Taistelu jatkuu, jokainen päivä. En taistele vain sairautta ja vastoinkäymisiä vastaan, vaan ennenkaikkea unelmieni toteutumisen puolesta.
Olen iloinen, että sain uuden mahdollisuuden, ja että tartuin siihen.
Olen iloinen, että olen. Olen iloinen, että olet.
Tämän elämän 4-vuotispäivä!
10
137
Vastaukset
- elämä
onnittelut. Voimia ja iloa sinulle.
- nyt ja tässä
Elämässä voi joskus ja harvoin saada toisen tilaisuuden.Onnea ja tsemmpiä eteenpäin!
- kukinto
Onnea Sinulle !!!!!
- HisCrossSynnitAnteeksi
Kiitä Herraa Jeesusta, joka antoi sulle vielä uuden mahdollisuuden parannuksen tekoon! Jeesuksen ristin juurelta löydät oikean elämän, ja vain se kantaa silloinkin, kun se viimeinen päivä kuitenkin tulee. Ja tämä koskee muuten meitä kaikkia, ihan jokaista ihmistä.
- Huuhahihhuli
No pitihän jonkun hihhulin tietysti tännekin tulla pilamaan tämäkin ketju....
- reilu-meininki
Eli hoitohenkilökunta tekee kaiken työn ja "Herra" kerää kunnian. Just just.
- Puolesta
Iloitkaa usein Herrassa - Hän antaa elämän ja Hänestä elämä lähtee.
- Kysyjä
Miltä tuntui olla kuollut? Tai onko sinulla minkäänlaista muistoa siitä, kun kuolit ja/tai olit kuolleena?
- timppa.p0
Itselläni samanlaista käsittämätöntä tuuria, vieläpä useammasta kerrasta. Jatkoajalla elätään itsekin. En vieläkään tosin tiedä olisinko todella halunnut selvitä. Aikani ei vaan vielä ollut. Kukaan ei tosin tiedä näistä suurista kärsimyksistäni. Eikä tule!
Olen tosin suuresti iloinen aloittajan puolesta! Elä hyvät vuodet - obobonobobobobob
Miksi kiittää asiasta jumalaa jos hänen luomansa paholaisen kautta ongelma alkoikin. Kiittää mielummin sairaalan henkilökuntaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833