Liivit miehellä

LIIVIT1

Kiihoittako sua käyttää naisten rintaliivejä? Olen usein pitänyt mustia liivejä tiukan paitani alla, näkyvät kiihoittavasti läpi ja tuntuvat ihanilta.

27

2032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • transtäti

Joo,olen joskus myös tarkoituksella antanut näkyä että on liivit alla,kivoja tilanteitakin on siitä seurannut

• täti

minulla on aina liivit paidan alla.ihanan tuntuista ja nännit ova terhakasti pystyssä

• Leave it boys !

Kiihoittaa valtavasti, nyt päällä punamustat liivit & pikkarit sekä sukkanauhaliivit kera verkkosukkien, varpaankynnet punattuna ja posliinikalu seisoo kovana kun tuntuu niin ihanalta, kohta taitaa tulla ihana orgasmi…!

• käytän rintaliivjä ja pikkareita jatkuvasti jalassa

• Vitun urpot

Rintaliivit jalassa, mitähän muuta te vielä keksitte :))))

• Tuli vähän väärin kirjoitettu.
      Rintaliivit rinnoilla ja pikkarit jalassa.
      On niitä jotka ei ymärrä

• nylon beat

tunnen 60 v rouvan jonka kotona käyn pukeutumassa silloin tällöin korsettiliiveihin ja rintaliiveihin nylonsukkiin ja pikkuhousuihin, eli minulla on omat alusasut mukana kune menen hänelle kylään, hän tykkää katsella minun tyttöilyäni. pikkareissa järjetön erektio...

• tanstäti

Pääsispä mukaan omat liivit päällä...

• m50ukm

kiihottavaa,,itsekkin puen rintaliivit ja pöksyt jalkaan,,nautin pitää rintaliivej siinä tulee tosi,,tosi sexy olo,,nännit nöpöttää ihanati läpi,,,sit vielä mustat sukkahousut niin nam,nam,,,,,,,,kiihottavaaaaaaaa

• Gd5256e6e

Sinä sama kirjoittelet muillakin palstoilla. Mm tuolla tietotekniikka puolella. Mikä ihmeen häiriö toi pilkun,,,,,,painelu on,,,,
        Se,,,,paljasti,,,,,,,,,,,,sinut

Ai joo itekki tykkään akkojen alusvaatteista. Ei hirveesti voi pitää kun talvella on iho vähän kuivana ja jää jäljet. Jännä selitellä sitä akalle :)

• Gd5256e6e
        Gd5256e6e kirjoitti:

Sinä sama kirjoittelet muillakin palstoilla. Mm tuolla tietotekniikka puolella. Mikä ihmeen häiriö toi pilkun,,,,,,painelu on,,,,
        Se,,,,paljasti,,,,,,,,,,,,sinut

Ai joo itekki tykkään akkojen alusvaatteista. Ei hirveesti voi pitää kun talvella on iho vähän kuivana ja jää jäljet. Jännä selitellä sitä akalle :)

Siis rintaliiveistä jää helposti vaakasuora viiva selkään.

• nylon beat

hankin juuri uudet vanhanajan valkoiset liivihousut korkealla vyötäröllä johon teetätin aukon eteen takaosassa pyllyn kohdalla toinen aukko ja molemmat aukot reunustettu kauniilla pitsinauhalla. mukavasti piukat ja muutenkin sopivat!

• mies mekossa

minulla nyt valkoiset pitsipöksyt ja valkoiset liivit sukkahousut ja tunikamekko.Ihanaa.Hienoa että voi mennä naisen luo pukeutumaan.Itsekin haluasin pukea naisen kanssa.

• Liivimies bi

Olen hankkinut itselleni muutamat vanhanajan kokoliivit, toiset valkoiset ja toiset suosikkini, puuterin väriset. Liiveissä leveät sukkanauhat kolmella kohtaa isot kupit ja haaroissa neljällä hakasella leveä luukku josta on mukava antaa toiselle haluamaansa hyvää.

Kuljen paljon nämä liivit päällä, sekä sukat jaloissa. Sukat ja sukkanauhojen metalliset sukanpitimet tuntuvat kiihottavan irstaalle miehisessä mielessä.

Paikoissa jossa miehet tapailevat olen saanut mukavaa palautetta asuistani ja miehet ovat villiintyneet varsinkin tuosta luukusta jalkovälissä. On mukava kiusoitella hiukan ennen antoa, kun ovat niin kiimoissaan.

• Figurat

Liivit ja muutkin naisten alusasut... Kyllä, ne kuuluvat nykyisin jo päivittäiseen käyttöön. asia oli oikeastaan vaimoni aikaansaama alunpitäen. Suuren vatsaleikkauksen jälkeen sain sellaisen oitkän valkoisen, tarranauhalla kiinnitettävän tukivyön, ettei haava kärsisi pahoja. Totuin siihen ja jatkoin sen pitämistä pitkään vielä senkin jälkeen, kun lääkärini sanoi, ettei sitä enää tarvita. Unohdin sen kerran työmatkalla hotelliini ja kerroin kotona vaimolle, että tuntuu niin alastomalta nyt kun sitä ei ole.

Vaimoni poistui ja haki minulle oman pitkän vyötäröliivin, mitä hän ei puolestaan enää käyttänyt, kun oli laihtumisen myötä jäänyt suureksi. Puoliväkisin hän minulle tuon mustan, sukkanauhoilla varustetun asusteen sai lopulta ylleni ja huomatessaan sen seurauksen, (minulla alkoi seisomaan oikein kunnolla), hän etsi siihen vielä kaveriksi pikkarit ja pitkät sukat. siitä ei ollutkaan sitten enää pitkä matka pujottaa rintaliivit päälle. Siitä se alkoi ja vaimoni kertoi joskus salaa toivoneen, että voisi minulle näin tehdä. Nyt olemme molemmat tyytyväisiä ja sänkyhommatkin pelaa tosi hyvin.

• OMG GMO

HUH HUH :) kyllä jätkällä mielikuvitus lentää :))))

• Liivi2

Onko muista kiihoittavaa pitää stayuppeja myös farkkujen kanssa?

• Leave it boys !

Kyllä vain, stayup sukat jalassa niin kalukin stays up. Nyt tosin päällä pitsibody ja mustat 15den sukkikset sekä kova erektio.

• käytän aina rintaliiveja ja on kiihottavaa kun ne näkyvät paidan läpi, msuta ja valkoinen näkyy hyvin, punainen ei oikein

• Leave it boys!

Ups, muutaman kerran olen mennyt uimahalliin enkä ole muistanut että rintsuista ja stay-upeista painuu ihoon niiden rajat, mutta siinä vaiheessa on myöhäistä perääntyä kun on alasti pesutiloissa. Jälkeenpäin kiihoittaa ajatus että joku näki ne ja tiesi minun käyttävän liivejä. En ole uskaltanut pitää niitä silloin, vaan olen jättänyt sukat&rintsikat kotiin, sukkahousut on kylläkin ollut u-hallireissulla jalassa, niiden käyttäminen ja pukuhuoneessa riisuminen sekä pukeminen ei nolota yhtään, päinvastoin se kiihoittaa älyttömästi, joskus jopa erektioon asti.

• lotta poika

minäkin käytän yleensä töissä liivejä ja joskus myös sukkanauhaliivejä ja sukkia tai sukkahousuja eikä pidä unohtaa tietysti myös pikkupöksyjä

• diapple

Jippii?!?!!

• 15denieriä

Minä kiinnostuin jo 15-vuotiaana liiveistä&sukkiksista, ekat liivit tuli kähvellettyä ulkoa pyykkinaruilta, oli tosi kiihoittavaa sovitella niitä päälle samalla runkaten. Myöhemmin otin myös pikkareita ja sukkahousuja. Ostin ekat sukkanauhaliivit ja sukat 17-vuotiaana pienestä alusvaateliikkeestä jonka ikkunassa olin ihaillut niitä pitkään, valkoiset pitsikoristeiset ja ihonväriset sukat. Jännitti tosi paljon kun myyjä kysyi minkä kokoiset, sanoin että itseni kokoiselle naiselle. Kalu oli jäykkänä koko ajan ja päästyäni kotiin sovittamaan niitä laukesin heti uusille liiveille. Siitä asti on tullut ostettua ,käytettyä monenlaisia liivejä ja sukkiksia, bodyja sekä korsetteja, poslaripippeli seisoo yhtä terhakkaasti kuin silloin nuorena kun ekoja kertoja sovitti ihania ja kiihoittavia sukkahousuja sekä muita hepeniä.

• pöksymies

Kuin kielletty hedelmä, tekeekö mieli katsella ja kokeilla markettien naisten pikkupöksyjä. Niitä on siellä pitkät rivit. Itse en kehtaa edes pysähtyä niiden tykö, pelkään että joku näkee, mutta mieli tekisi. Tykkään kokeilla kaikkia naisten hepeneitä, kun vaan saisi niitä jostain.

• LiukastaJaKiiltävää

Itse en myöskään kehtaa kaupasta mennä ostamaan, mutta onneksi on nettikaupat :) Ja tosiaan, omaan käyttöön tilaan vain satiinisia hepeneitä.

• Anonyymi

Fyozizt

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe