Erään uskovan uninäky
Näin unessa näyn, jossa olin rautatieasemalla odottamassa junaa. Sitten tuli juna, mutta se meni ohitse. Junassa oli venäläisiä sotilaita. Kysyin, miksi venäläisiä sotilaita oli junassa. Minulle vastattiin: "Suomi on tehnyt Venäjän kanssa läpikulkusopimuksen."
Venäläisiä sotilaita junassa
23
247
Vastaukset
- Raamatussa pysytään
5. Moos. 32:23-24 "Minä (Herra) kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn."
- Jeesus tulee pian
Jumalattomat kohtaavat Jumalan vihan ja tuomion.
- Älä sotke palstaa!
Jeesus tulee pian kirjoitti:
Jumalattomat kohtaavat Jumalan vihan ja tuomion.
Eksytystä!
- Eipakanoille
"Lakiliitto" tehtiin Jumalan ja Israelin kansan kesken , pakanat eivät olleet siinä mukana. Lain rikkomisesta oli seurauksensa Israelin kansalle, ei millekään nykyjan "pakanakansalle" .
Vanhan Liiton profeettojen "perustehtävä oli kehoittaa Israelin kansaa pysymään heidän tekemässään liitossa, muuten tulisi seurauksia. Vanhan liiton profeetat juliistivat niitä jo ilmoitettuja "siunauksia ja kirouksia" jotka olivat "lakiliitossa ilmoitetut.
Ei niitä profetoita tule ottaa asiayhteyksistään irti ja alkaa sovittamaan suoraan esim. Suomeen,
Suomi ei ole "Jumalan valittu kansa" joka olisi tarkoitetu olemaan muille "valona". ( 2.Moos.19:5. Jos te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun. 6. Ja te olette minulle pappisvaltakunta ja pyhä kansa.' Sano nämä sanat israelilaisille." )
Tämä Suomen kansa on pakanakansa jonka keskuudesta Jumala kokoaa kanssa omalle NImelllensä. Hän yksin tietää miten monta tulee vastaaottamaan sovituksen sanoman ja tekemään todellisen parannuksen.
Apt.15:13. "Kun he olivat lakanneet puhumasta, lausui Jaakob: "Miehet, veljet, kuulkaa minua! 14. Simeon on kertonut, kuinka Jumala ensi kerran katsoi pakanain puoleen ottaakseen heistä kansan omalle nimellensä. 15. Ja tämän kanssa pitävät yhtä profeettain sanat, sillä näin on kirjoitettu: 16. 'Sen jälkeen minä palajan ja pystytän jälleen Daavidin sortuneen majan; minä korjaan sen repeämät ja nostan sen jälleen pystyyn, 17. että jäljelle jääneet ihmiset etsisivät Herraa, ynnä kaikki pakanat, jotka ovat minun nimiini otetut, sanoo Herra, joka tämän tekee, 18. mikä on ollut tunnettua hamasta ikiajoista'..."
"Laki liiton" ehtoja:( pitkä asiayhteys lue Raamatusta loput )
5.Moos.28:"Jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä ja pidät tarkoin kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin Herra, sinun Jumalasi, asettaa sinut korkeammaksi kaikkia kansoja maan päällä. 2. Ja kaikki nämä siunaukset tulevat sinun osaksesi ja saavuttavat sinut, jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä. ..........15. Mutta jos sinä et kuule Herran, sinun Jumalasi, ääntä etkä tarkoin pidä kaikkia hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi ja saavuttavat sinut..." - Huomauttelija
Eipakanoille kirjoitti:
"Lakiliitto" tehtiin Jumalan ja Israelin kansan kesken , pakanat eivät olleet siinä mukana. Lain rikkomisesta oli seurauksensa Israelin kansalle, ei millekään nykyjan "pakanakansalle" .
Vanhan Liiton profeettojen "perustehtävä oli kehoittaa Israelin kansaa pysymään heidän tekemässään liitossa, muuten tulisi seurauksia. Vanhan liiton profeetat juliistivat niitä jo ilmoitettuja "siunauksia ja kirouksia" jotka olivat "lakiliitossa ilmoitetut.
Ei niitä profetoita tule ottaa asiayhteyksistään irti ja alkaa sovittamaan suoraan esim. Suomeen,
Suomi ei ole "Jumalan valittu kansa" joka olisi tarkoitetu olemaan muille "valona". ( 2.Moos.19:5. Jos te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun. 6. Ja te olette minulle pappisvaltakunta ja pyhä kansa.' Sano nämä sanat israelilaisille." )
Tämä Suomen kansa on pakanakansa jonka keskuudesta Jumala kokoaa kanssa omalle NImelllensä. Hän yksin tietää miten monta tulee vastaaottamaan sovituksen sanoman ja tekemään todellisen parannuksen.
Apt.15:13. "Kun he olivat lakanneet puhumasta, lausui Jaakob: "Miehet, veljet, kuulkaa minua! 14. Simeon on kertonut, kuinka Jumala ensi kerran katsoi pakanain puoleen ottaakseen heistä kansan omalle nimellensä. 15. Ja tämän kanssa pitävät yhtä profeettain sanat, sillä näin on kirjoitettu: 16. 'Sen jälkeen minä palajan ja pystytän jälleen Daavidin sortuneen majan; minä korjaan sen repeämät ja nostan sen jälleen pystyyn, 17. että jäljelle jääneet ihmiset etsisivät Herraa, ynnä kaikki pakanat, jotka ovat minun nimiini otetut, sanoo Herra, joka tämän tekee, 18. mikä on ollut tunnettua hamasta ikiajoista'..."
"Laki liiton" ehtoja:( pitkä asiayhteys lue Raamatusta loput )
5.Moos.28:"Jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä ja pidät tarkoin kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin Herra, sinun Jumalasi, asettaa sinut korkeammaksi kaikkia kansoja maan päällä. 2. Ja kaikki nämä siunaukset tulevat sinun osaksesi ja saavuttavat sinut, jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä. ..........15. Mutta jos sinä et kuule Herran, sinun Jumalasi, ääntä etkä tarkoin pidä kaikkia hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi ja saavuttavat sinut..."Mielikuvitusolentojen palvonta ei ole riittävä peruste täysvaltaisten ihmisten pyörittämien asiallisten yhteisö- ja lakiasioiden säätelyn raameille.
- filade
Suomi on kulkemassa Sodoman tielle, josta on varoitettu;
Sananl.22:28. Älä siirrä ikivanhaa rajaa, jonka esi-isäsi ovat asettaneet paikalleen.
Saarn.10:8...joka muuria purkaa, sitä puree käärme.
Ja jos Suomi, Ruotsin tavoin jakaa Israelin maata, uninäky toteutunee ajallaan.- Tämä on POHJOLA!
Jos näistä ikivanhoista rajoista puhutaan, niin kristittyjen olisi ollut parempi olla tunkematta Pohjolaan, mihin heillä ei ollut alunperinkään mitään asiaa. Ei pronssikautisten kamelikuskien aavikkotarinoilla ole eikä voi olla mitään asiallista perustaa täällä. Ei tarvitse ihmetellä teikäläisten, miksi aatteenne työnnetään täältä vielä pois. Painukaa vaikka Israeliin...
- Gufpel
"näin unessa näyn" wut?
- Sitäkö ihmettelet?
Mitäs veliseni/siskoseni ihmettelet? Tyypillistä profetiahihhulipalstan tautologiaa, jonka kyseenalaistamisesta tulee eksyttäjäleima otsaan krisselioikeistolta?
- Inhottava realisti
Eniten minua ihmetyttää se, että joku yleisesti ottaen viitsii enää mitenkään ottaa kantaa näihin säälittäviin Venäjä-tarinoihin.
- -usko-
Ai että säälittäviä Venäjä-tarinoita. Sekulaari maailmakin näkee näiden olevan enemmän todennäköisiä kuin ennen Ukrainan tapahtumia.
- Inhottava realisti
-usko- kirjoitti:
Ai että säälittäviä Venäjä-tarinoita. Sekulaari maailmakin näkee näiden olevan enemmän todennäköisiä kuin ennen Ukrainan tapahtumia.
Siinä ei ole mitään uutta, että suurvallat kiistelevät etupiireistään. Sitä samaa touhua on ollut aina.
Raamatun kanssa tapahtumilla vain ei ole mitään tekemistä.
- Valmistukaa!!
Joo... niin sitä riideltiin etupiireistä 1, maailmansodan aikana! Ja paljonko kuoli ihmisiä?
Sitten olivat Isä Aurinkoinen (Stal...) ja hänen missionsa vaati 20 000 miljoonan ihmisen hengen 2. maailmansodan ja "puhdistusten" tiimoilta...
Ja entäpä se Fuhrer? Kertokaapa monta miljoonaa tämän Hitle...n missiossa kuoli? Hänhän sepitti tarinaa 1000-vuotisesta uljaasta valtakunnasta, ja? Teki kyllä lopuksi suisidin, kun venäläiset kolkuttivat rajoilla. Ei toteutunut unelma...
Ja Mussolinit, ja Napoleonit, ja, ja...
Kulttuurihistorioitsia Egon Friedell on lausunut:
"Ihmiset valitsevat hulluja johtajikseen..."
Ja historia kertoo heidän hulluuksistaan.. Ja sanonta:
Mitä me opimme historiasta? Sen, ettei ihminen opi mitään historiasta!
Tänään on 75 vuotta talvisodan alkamisesta. Miten se kävi? Mainilan laukauksista, jotka sittemmmin on myös Venäj... myönnetty provokaatioksi!
Stalinin visiossa oli ottaa Suomi syleilyyn, tehdä maasta V:n etupiiriiin kuuluva...
Ja "fuhrerin" unelma oli mikä oli....
Jotta tälleen ne etupiirien kiistat menee! Ja jalkoihin joutuvat miljoonat, ja miljoonat siviilit, syyttömät, rauhaa rakastavat ihmiset! Nuoria miehiä tuhotaan sodassa kuin kärpäsiä. Mitä traagista tuhlausta....
Ja vain utopisti kuvittelee, että 1. ja 2. maailmansota olisi opettanut? Ei, edessä on mitä kauheampia vaiheita. Sisimmältään "kuolleet" johtajat, paranoidisten visioittensa siivittäminä kyllä taistelevat "etupiireistään" - eivätkä välitä pennin vertaa siitä, että ihmisiä kuolee!
Se valta, valta ja valta! Se vallanhimo. Se tauti ei parane...
Herra armahda ihmiskuntaa!- Hävetkää!
Niin, tuolla tavalla menevät ne etupiirikiistat. Asialla ei kuitenkaan edelleenkään ole mitään tekemistä Raamatun väitettyjen profetioiden kanssa. Jos muka näin on, niin antakaa jotain todisteita jotka tämän osoittavat. Pelkkä asiasta hehkuttaminen täällä on ihmisten huijaamista ja pelottelua!
- filade
Stalin aikoi vallata Suomen 1953, hän keskitti sotakalustoa rajan läheisyyteen, sekä junan vaunuja, joilla suomalaiset olisi kuljetettu Uralin vuorille kaivosorjiksi.
Mutta Jumala antoi uskoville Hengen kautta tiedoksi hankkeen, ja vanhurskaat rukoukset estivät katastrofin syntymisen, Stalinin kuolemalla.
Jälkeen päin myös, nyt jo edesmennyt tytär on kertonut isänsä aikeista.
Niinpä vanhurskaus kansan korotti, olisi nyt talous vähintään venäjän karjalan kaltaiset.
Jumala armossaan antoi sivistyksen (Raamatun) Suomelle ensimmäisenä pohjoisten kansojen joukossa. - Inhottava realisti
filade kirjoitti:
Stalin aikoi vallata Suomen 1953, hän keskitti sotakalustoa rajan läheisyyteen, sekä junan vaunuja, joilla suomalaiset olisi kuljetettu Uralin vuorille kaivosorjiksi.
Mutta Jumala antoi uskoville Hengen kautta tiedoksi hankkeen, ja vanhurskaat rukoukset estivät katastrofin syntymisen, Stalinin kuolemalla.
Jälkeen päin myös, nyt jo edesmennyt tytär on kertonut isänsä aikeista.
Niinpä vanhurskaus kansan korotti, olisi nyt talous vähintään venäjän karjalan kaltaiset.
Jumala armossaan antoi sivistyksen (Raamatun) Suomelle ensimmäisenä pohjoisten kansojen joukossa.Sinullapas onkin oikein veikeitä tarinoita...
Millähän ensinnäkin perustelet sen ettei Stalin kuollut ihan ilman Jumalan väliintuloakin? Hän sattui olemaan sairas. Ei hänen murhansakaan ilmeisesti ole poissuljettu?
Kristinuskon toivat ruotsalaiset Suomeen miekalla. Tavoitteet olivat heillä muutkin kuin vain uskon tuominen, joka toki oli hyvä veruke. Mitähän kansoja tänne "pohjoiseen" muuten vielä sitten jäi iki-ihanan kristinuskon ulkopuolelle?
- Kyllä ovat!
Ei hävetä. Raamattu nimenomaan sisältää selkeät ennusteet:-
"Sillä kansa nousee kansaa vastaan,
valtakunta valtakuntaa vastaan.."
"Te saatte kuulla sotein melskettä, ja sanomia sodista, Katsokaa ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu."
Matt 24:6-7
Nimmari Hävetkää? Jos pelkäät, että kun Raamatun ennustamat sotaisat seikat käyvät ilmi, niin koeta voittaa pelkosi?
Nykyset ja tulevat maailmankiista ovat nimenomaan ennustettuja, raamatun profetioissa!- Tarkkis3
"Nykyset ja tulevat maailmankiista ovat nimenomaan ennustettuja, raamatun profetioissa!"
Ääripimeitten pitkän tähtäyksen suunnitelma - ohjelma - kirjattiin heidän Raamattuunsa profetioina. Tottakai profetiat = ohjelma on toteutunut, koska he olivat vallassa tuolloin 2000 vuotta sitten, ja aina näihin päiviin saakka. Ääripimeät ovat hallinneet ihmiskuntaa lähes 12000 vuoden ajan. Heidän valtakautensa päättyi vasta vuonna 2006. Kaikki muuttuu. Mikään ennuste, joka on annettu ennen tuota vallanvaihtoa vuotta 2006, ei toteudu. Samoin mikään ennuste, joka annetaan vanhassa energiassa, kuten unet venäläisistä, eivät toteudu. Ääripimeitten pyörittämä suuri pyörä ei pysähdy hetkessä. Tänä päivänä he ovat nurkkaan ahdettuja ja hyvin epätoivoisia. Isis on heidän viimeisiä suuria rypistyksiä valta-asemansa säilyttämiseksi. - Inhottava realisti
Tuota noin... Milloinkahan ihmiskunnan historiassa on ollut sodaton vaihe? Onko sotien ja levottomuuksien ennustaminen suurikin ihme?
- -jarmo-
Inhottava realisti kirjoitti:
Tuota noin... Milloinkahan ihmiskunnan historiassa on ollut sodaton vaihe? Onko sotien ja levottomuuksien ennustaminen suurikin ihme?
Tiäkkö IR että tänään mä saan panna käteni erään uskovan naisen tultua synnytyslaitokselta tuon vauvan pään päälle ja siunata hänet?
- -jarmo-
I-ärrä täällä taasa hämmentää... voi voi
Minä olen Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa saanuprofetoida koko Venäjän alun miehityksen siten että se on suurinpiirtein sanottu. Se miehitys alkaa Suomen kahdessa tullipaikassa Nellimissä ja Rajajoosepissa.- Inhottava realisti
Selvä! Se on nyt sanottu!
Täytyy kyllä sanoa, että joko sinä -jarmo- olet kovasti muuttunut tai sitten joku kirjoittelee -jarmon- nikillä.
Tai: nyt vasta paljastuikin se "oikea" -jarmo-... - -jarmo-
Inhottava realisti kirjoitti:
Selvä! Se on nyt sanottu!
Täytyy kyllä sanoa, että joko sinä -jarmo- olet kovasti muuttunut tai sitten joku kirjoittelee -jarmon- nikillä.
Tai: nyt vasta paljastuikin se "oikea" -jarmo-...Sinä olet muuttunu... olen sympatiseerannu sua siks koska olet keskustelija enemmän ku pilkkaaja. Harva vaan on sua mun kehujen kanssa siinä nähnyt koskaoot umpi ateisti.. Ateistisuushan on yhdestä langasta kiinni, "onko vai ei ole" ja loppu onkin sitten ihmettelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204