Ja jälleen kerran tuli pelailtua "The Orange Box":ia ja siitä Half LIfe 2 sekä sen pari jatko-osaa Episode I ja II. Ja oli edelleen aivan loistavia pelejä. Nettiä tässä selaillut ja etsinyt tietoa Half Life 3:sta. Edelleenkään kukaan ei oikein tiedä varmaksi mitään, mutta tuntuu että ilmassa olisi jonkinlaista odotusta. Huhujen mukaan peliä olisi nyt alettu työstämään ja se on siis tulossa...joskus mutta ehkä enemmin kuin myöhemmin. On sitä jo odotettukin.
Luultavasti peli tulee PC:lle ja uudemmille konsoleille. Olen ajatellut hommaavani Xbox One:n ensi vuonna syntymäpäivälahjaksi itselle. Sitten olisi valmius, jos HL3 on todella tulossa. Ottais päähän, jos se tulisikin vain PS4:lle tai jotain. No kattellaan.
Sairaan pitkä odotus kyllä ollut, mutta kivahan noita vanhoja osia on ollut pelata aina silloin tällöin.
Pelaamisiin!
Half Life 3:sta odotellessa
PeluriM1977
2
99
Vastaukset
- Tjaah . . .
Surkea peli.
Counterstrikee jaksoi jonkin aikaa, mutta ite half-life ... - huehuehue666
Siis HL2 kans ylihypetetyin peli ikinä, vaikka loppujenlopuksi siinä ei ole mitään kovin erikoista. Olihan siinä ehkä aikanaan hyvät grafiikat ja fysiikat, mutta ei enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358