Moi. Voiko matelijoille tarkoitetuista hiiren pinkeistä kasvattaa aikuisia hiiriä, ja miten?
Hiiren pinkit
3
1237
Vastaukset
- 58/9
Hiirenpoikaset eivät selviä ihmisten käsissä vaan tarvitee hiirinaaraan esimerkin, hoivan ja maitoa.
Ne hiirivauvat/pinkit, mitä eläinkaupoissa myydään ruoaksi matelijaharrastajille, ovat peräisin hiirten tehtailijoilta. Pinkitpoikaset on myöskin tapettu jo ennen liikkeeseen tuomista eikä niitä enää mikään tuo eloon. Löytynevät eläintarvikeliikkeen pakastetiloista.- jgggjlpkfs
Yök! Mä en tajua miten KUKAAN voi ottaa pakkasesta hiiren joka vielä näyttää hiirellä ja sulattaa ja syöttää sen KÄÄRMEELLE ja vielä katsoa kuin käärme kiilto silmissään kuristaa ja ahmaisee jyrsijän. Käärmeet ovat OKSETTAVIA ja ihmiset jotka pitävät niitä lemmikkeinä ovat suoraansanottuna OUTOJA!
- ROTTAPAPAPPAAP
Haloo ..! Käärmeet on hyviä lemmikkejä ja jos joku on semmone kukkahattutäti " YYYYYYYYYHHHHH Elävää ravintoa ÄÄÄÄÄH Ne hiiret kärsii voi pikkku hiirulaiset käärmeet on paskoja" nii miks edes tulla katsomaan artikkelia jossa käsitellään hiirinpoikasia ravintona? Ja niitä pinkkei saa myös elävänä... Gosh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107030- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524277Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493637- 513608
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502603
- 131974
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191902