Elikkäs siis minulla on nyt ollut neljä päivää nuori Talvikko tyttö. Olen kahtena iltana 'kesyttänyt' tyttöä ja onkin jo aika kesy. Hän kävelee itse minun kädelle ja on kokoajan kiinnostunut käsistäni eikä pelkää niitä. Saan nostettua sen käsiini ilman että hän lähtee heti pinkomaan pois. vielä kuitenkaan ei ole ollut muuten käsissäni paitsi kun pidän kahtakättä ns. kuppina ja on myös juossut ns niinkuin juoksumatolla käsissäni. Elikkä on siis sutkoht kesy kaveri, mutta hän ei ota ruokaa kädestäni ollenkaan eikä herkkupalat maistu myöskään (mansikka jogurtti napit tai hunaja jogurtti napit) saatika sitten normaali ruoka. Tyttö tulee vain haistelemaan mitä mulla on kädessä ja jatkaa touhuja, mutta ei koskaan ota sitä namupalaa minulta. Onko tämä normaalia? Luin jostain, että kesyttämisen ensi askelia ovat sen ruokkimista kädestä ja sitten voi alkaa ottaa käteen. Ja selvästi luottaa käsiini kun itsekkin tulee siihen reippaasti päälle. Mietin vain että onko tähän joku syy minkä joku viisaampi voisi minulle kertoa vai onko tämä vain talvikkoni oma piirre itsestään että ei ota ruokaa kädestä. Kiitos etukäteen jos vastasit! :)
Talvikkoni ei syö kädestä, normaalia?
5aara
1
64
Vastaukset
Kannattaa kokeilla herkuksi esim vaikkapa auringonkukan siemeniä, voi olla että jugurttinapit ei vaan kelpaa, ja onhan ne kuitenkin aika turhaa teollista karkkia kun yleensä siemenetkin maistuu hyvin :) On kyllä ihan normaalia että herkut ei heti alkuun kelpaa etenkin jos se ei ole tottunut saamaan herkkuja ihmisiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1333708Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362151- 1482024
- 1051986
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 861619
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2891469- 1231371
- 791235