Mulla on poika joka on 2v 5kk. Hän ei kävele,eikä puhu. Hän on käynyt puolivuotiaasta asti kaikenlaisissa tutkimuksissa,mitään ei ole löytynyt mistään. Olemme huolissaan hänestä,kun ei ole mitään tietoa mikä voisi olla.Alkaakohan hän koskaan puhumaan ja kävelemään,alkaa tosissaan huolettaa! Onko samanlaisia kokemuksia kellään? Että lapsella olisi ollut samanlaista viivästymää kun meidän pojalla? Poika kävelee kyllä tukia pitkin ja taaperokärryn kanssa ja muutama sanakin on tullut joskus,mutta ovat sitten unohtuneet.Muuten tosi ihana poika,osaa leikkiä hyvin,juttelee "omalla kielellään", tarkkailee ympäristöään,ettei oo mitenkään omissa oloissaan,ymmärtää jonkin verran puhetta,osaa syödä itse ja liikkuu konttaamalla.Kommentteja!
lapsi ei kävele
äiti
2
2614
Vastaukset
- äiti
tais tää juttu tulla vähän väärään paikkaan...mut voi silti kommentoida!
- mummi
Eikös Päätalon Kallekin oppinut kävelemään vasta 3-vuotiaana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111