Ovimies kysellyt minusta kaveriltani?

vaaleaverikkö..

Olen pistänyt merkille erään baarin ovimiehen, joka on fiksun oloinen (uskokaa tai älkää.. :D) ja söpö. Kyseessä ei ole siis mikään teinisedula jonka ovella hän on, vaan aikuisille tarkoitettu kiva kuppila jossa toisinaan käyn.

Kyseinen mies kerran oli kysellyt kaveriltani jotain minusta, tai kaverini näytti minulle vain yhden hänen tekstarinsa jossa kirjoitti että näytän hänestä "ihanalta" tms. Emme jutelleet kaverini kanssa tästä sen enempää. He ovat keskenään entisiä koulukavereita.

Miten osoittaisin oman kiinnostukseni? En siis välitä vain seksiseurasta, vaan olisi mukava tutustua.. unelma olisi tietty jos hän itse ottaisi yhteyttä minuun, olen aika ujo tyttö. :) Kerran kun olin toisten kavereideni kanssa tässä baarissa, hän teki vain töitään kun oli ruuhka, katsoi pari kertaa pitkään muttei tervehtinyt tai osoittanut muutenkaan olevansa kiinnostunut.. Enkä halua häiritä hänen työntekoaan, asiakaspalvelutyössä kun olen niin tiedän miten perseestä on jos joku alkaa kihistellä kesken vuoron :/

Kai hän nyt olisi kysellyt kaveriltani myös numeroani jos on kiinnostunut? Vaiko...? Liekö naisia sitten joka sormelle? Ei kyllä vaikuta sellaiselta...

2

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytännölline

Kysy siltä suostuisiko se sterilisaatioon ensitreffejä varten.

• n48

Me ulos "jäähylle" vaikka et polttaisikaan. Jos se on jo siellä, niin heitä joku iltaan sopiva läppä. Jos ei, niin tuijota hetki silmiin, niin eiköhän se sieltä kohta perässä tule, jos on kiinnostunut. Älä nyt kuitenkaan itseäsi siellä jäädytä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe