- Te olette luoneet kehitysvammaiseen kohdistuvan seksityön pakotteen.
Miten kehtaatte halventaa äitiäni niin?
Useat sairaanhoitaja-perheet, odottavat tällä hetkellä kotiinsa, bionista ihmistä, sukupuolinuoletuttaakseen.
- Ei ole järjestyshäiriö.
' mm. painostaminen ja pakottaminen alistaen on
POLIISI: suomen-ruotsalainen: Me ei saada avatakaan leukaa muutoin kuin seksityössä.
- Eikö ole tämäkään....?
En ole.
En saakaan koskaan jättää luovuttamatta lastani, loukkaamisen takia.
' mm. naisen emättimen käyttämisen mieltymys, vietti-peräisesti, seuraillen
Meidän pitääkin olla vanhempina seksityössä.
- Valitettavasti aikaisempi psykologi, oli virtuaalitodellinen, bioninen ihminen.
Valitettavasti on niin, ettei palo- ja pelastuslaitoksen henkilökunta, terapialtansa, muista pyytää anteeksi, pakkotyön teettämisen ihanteeltansa, uskontona.
Mieshenkilö, vanha perheen ulkopuolinen ihminen, ja tuttava:
- Kun näihin tulee niin, että voit olla pari-suhteessasi, terapiassa.
"En todellakaan voi olla pari-suhteessani, terapiassa."
- Sitä paitsi albiinojen kohdalla, se on tarkoitettu, vain ohjelmin käytettäviksi.
- Valitettavasti on niin, että albiinojen kohdalla on usein niin... että itsenäistyminen, vaatii asumisena, ohjelmaa, tai sen käyttämistä, myös seksi-olojen hillitsemiseksi, aggressiivisuutena.
POLIISI
Mieshenkilö: Oma nimi.
Tuntematon
- Kyllä.
"Näin on saattanut olla."
Entä kuinka seurakunta-perheessä huolehditte tästä asiasta?
' mm. Tapani-alistettu, homoloukkauksien käyttäminen, eristämiseen, väkivalta-pakoina
Mieshenkilö: Voi jumalauta...
- Kun tuli linnaa.
"Mun pitääkin luovuttautua...:"
- S- persoonallisuushäiriö, naishenkilö
Kun ... hän keskustelee juuri
POLIISI, mieshenkilö: Voi jumalauta.
Ja jatketaanko tästä?
- Miksi sekavuus-tilaa hoidetaan seksityönä, uskonnon harjoittamisen sijaan?
Koska persoonallisuushäiriöisenne, on väärin ilmoittamatta, hoidon estämiseksi
Magneettikehättömänä syntyneenä, ja inhimillittömästi, empatiattomanaan, kätkyt-kuoleman osalta eristettynä omaan sosiopatiaan, omaan egoismiinsa turvautumisena impulsiiviosta puutteellisena, tunteiden ja tuntemusten ulospäin suuntautuvana täyttymyksenä, jopa kadonneeksi henkilöksi, tai uskontoa julistaakseen, ja näin pakkomielteenä, uskontona osallistumiseen, ja tappona.
Aviomies, mieshenkilö: Mä huudan hei...
- Mä huudan ei.
"Älä herätä mua uudestaan."
Älä pääse sinne uudestaan.
- Mä huudan ei...
"Älä herätä mua unesta."
Mä näkisin tämän näin....
POLIISI: Tiedätkö mitä, me osaamme nykyään sitä seksityötä ympäristö ja turvallisuus?
' mm. koska tämä on aivan kohtuuton, rankaisuhakuisuuden ihanne tulevaisuudeksi
' mm. myös pakkotyön osin, tukemalla väärinkäsitystä, ulkoisen feminismin tavoin
Ulkopuolinen mieshenkilö: Tässä on kysymys, vahingosta.
- Odotappa.
Tässä on kysymys vahingosta, eikä omaan tappoon, voi tai saa ryhtyä siten.
Tässä on kysymys vahingosta, jossa omaan tappoon ryhtymiseen, ei saa pakottaa, myöskään ulkoisesti, salaamalla tietoa, tai absurdia, florismittomuus.
- Sen tukemiseen.
Tässä on kysymys vahingosta, eikä ulkoisesti saa kuljettaa väkivalta-tekoon, mukanaan pakonalaisena pitämällä, ihmisen kuljettamisena, siirtämiseen, sekavuus-tilana, sen aiheuttamisena, toista ihmistä, kostamisen mielisesti teloittamiseen pyrkimisenä.
POLIISI: Sekoitimme.
- Emme saa painostaa.
Mieshenkilö: Mun pitääkin olla siellä työpaikalla...
- Mun pitääkin olla seksityössä työpaikalla.
Ei hammashuollossa ei ole sellaista oikeutta käyttää toista ihmistä...
Eli tämä on sitten kielletty hammashuollossa, se pari-suhde
Kerrotteko vielä tästä florismittoman, sukupuolenvaihdoksellisuuden käyttämisestä, sairaanhoitaja-perheissä?
- Ei.
Ulkopuolinen naishenkilö
Ei saada.
- Emme olleet tiedostaneet tähän eri tapoja. Mieshenkilö
- Tiedätkö kuinka pitkälle hänen kehonrakennus-häiriönsä on viety?
Allekirjoittanut: Mikä?
En minä saa mitään lapsia...
Yhteishyvä-Sinde
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738