Olen kiinnostunut lääketeknikon työstä etenkin sairaalassa, oisko täällä ketään kuka voisi kertoa mitä kaikkea pitää sisällään? Onko työpaikkoja hyvin?
lääketeknikko/farmanomi
2
152
Vastaukset
- xmgz
Perus avoapteekki on (kuten ehkä tiesitkin) suurin lääketeknikkojen työllistäjä. Sairaala-apteekkityöpaikkoja ei ehkä ole niin paljoa, mutta riippuen asuinpaikkakunnastasi, ei työllistyminen sairaalaan ole ihan mahdotonta. En nyt sanoisi, että se olisi välttämättä parasta työtä lääketeknikolle, mutta kyllä se mielestäni avoapteekkihommat voittaa.Tässä on tietysti eriäviä mielipiteitä, että missä olisi kiva työskennellä. Itse olen tykännyt enemmän lääketukku- ja lääketeollisuustyöstä ym.
Sairaala-apteekkityöhön kuuluu lääkkeiden kerääminen hyllystä osastoille, tulevan tavaran vastaanotto ja varaston järjestyksestä huolehtiminen, sekä varaston inventointi. Joissain paikoissa lääketeknikko voi tehdä tilauksiakin. Lääketeknikot saattavat tehdä myös erilaisia kirjanpito- ja ATK-hommia. Muitakin töitä voi kuulua, mutta eiköhän tuo ole tuossa pääpiirteittäin.- xmgz
Ja tietysti, lääketeknikko voi avustaa farmaseuttia lääkkeenvalmistuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180