MYYDÄÄN KOLMEVUOTIAS SH-TAMMA. ON VALJASTETTU JA OHJASTETTU, JUOKSUTETTU LIINASSA SEKÄ RATSASTETTU. KILTTI KÄSITELLÄ JA KUULIAINEN HEVONEN. MYYDÄÄN, KOSKA EI OLE TARPEEKSI AIKAA KOULUTTAA HEVOSTA. ALKEET ON OPETETTU, NYT TARVITAAN JATKAJA.
SAVONRANTA. AKI TURTIAINEN/0500226776/015-444602
MYYDÄÄN 3V. SH-TAMMA
6
3214
Vastaukset
- lady
mitä maksaa?hyvä tietää hinta...en oo aatellu ostaa,mut kiva tietää,jos saan luvan ostaa.....haaveita,haaveita.....
- Mie. :)
Juu, siis oon erittäin kiinnostunut ostamaan itselleni neljännen hevosen. Ratsastuskoulussa pollet asustelee. :) Mulla on jo Shettis, Suomenhevonen, ja Vuonis. Luonne, hinta yms?
- minä
Mie. :) kirjoitti:
Juu, siis oon erittäin kiinnostunut ostamaan itselleni neljännen hevosen. Ratsastuskoulussa pollet asustelee. :) Mulla on jo Shettis, Suomenhevonen, ja Vuonis. Luonne, hinta yms?
Soittakaa hänelle, jos olette kiinnostuneita hyvät ihmiset!!!!
- Kievarihevonen
moi mä vouisin tulla se n hoitajaksi mutta en vioi ostaa sitä kun ei oo kun 700 euroo mutta missä se on
- ei ymmärrä
voi hyvänen aika näitä ihmisiä...
- Sheltit & Suokit
Järjenkäyttö on sallittua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106