Nykyisin pitäisi olla joku edulline tietokone ja laajakaista, jotta asiat sujuisi, kun pankkikin sitä jo vaatii. Edullisia koneita saa osamaksula esimerkiksi Kauppakanavalta, Verkkokaupasta, NetAnttilasta, KodinYkkösestä osamaksulla.
Halpoja tietokkoneita!
5
98
Vastaukset
- Menin hirteen....
Vau! voi vitsi! Todella upeeta! Mitä muuta saamme sinulta kuulla?
- Itsehän
Olin aikoinaan Korean sodassa. Huh hah hei rommi ja pullo, voi pojat niitä korealaisia naisia, voe mahoton sano rovasti tokkiinsa!
- Pitkäaikatyötön
Pankki ei voi vaatia, että asiakkaalla olisi oltava henkilökohtainen tietokone.
- nettiakka
Eihän tuo pankki niitä vaadi. Laskujen maksu tiskillä maksaa kuitenkin pankista riippuen kai 5 €/kpl?
Halpa tietokone n.100 €, nettiyhteys n.15 €/kk.
Lisäksi netistä saa köyhä tietoa mistä saa ilmaista tai halpaa ruokaa yms. että kyllä se nettiyhteys on köyhälle välttämätön. Kierrätyskeskuksesta saattaa saada pöytäkoneen siihen hintaan tai halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471