Olen hyvin sopeutuvainen ja positiivinen ja olen aina viihtynyt hyvin työpaikoissani. Voisin sanoa olevani työnantajien unelma työntekijä..Nyt olen ollut työttömänä kohta puoli vuotta, mutta töitä ei löydy millään. Haluan nimittäin päivätyötä ja sitä on vaikea löytää myyntialalta. Jos on ideoita, niin kertokaapa ihmeessä! Vinkkejä kiitollisena odottaen..
Olisi ihanaa, jos saisin töitä
3
986
Vastaukset
- Susse
Haluatko tehdä työtä itsenäisesti, ajasta ja paikasta riippumatta? Päättää itse milloin, miten ja missä teet työtä? Viettää enemmän aikaa perheesi kanssa, voida hyvin ja auttaa muitakin voimaan hyvin? Matkustella, ansaita HYVIN! Et tarvitse aikaisempaa kokemusta tai erityistaitoja. Työhön koulutetaan. Koulutus paikallisesti, kotimaan laajuisesti, sekä kansainvälisesti. Ota yhteyttä WWW.HYVINVOINTI.COM
- .......
tuossa ainakin on haateellisutta. Minä sanoisin että kiitos, mutta ei kiitos.
- Annu
Hae ruokakauppaan! Siellä on aina töitä, ainakin osa-aikaisesti, ja samallahan voi hakea uutta paikkaa, jos ei riitä tunteja. Meillekin haetaan 3 uutta työntekijää...
Tai mene vuokratyövoimaa tarjoavaan yritykseen. Niillä on nyt paljon kysyntää, joten ottavat koko ajan lisää väkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066