Hei!
Onko tiedossa muita opiskelijoille tarkoitettuja kokkauskirjoja kuin Taina Jääskeläisen opiskelijan keittokirja. Tämäkin kirja on loistava ja oli edullinen hankinta, mutta mitens on? olen kuullut jostain köyhän opiskelijan keittokirjasta?
opiskelijan keittokirja
8
3933
Vastaukset
- kokki
Jari F.Lampen Jarmo J.Ojanen Juha A.Pantzar STUDI CULINARIA köyhän opiskelian keittokirja
- näyttäisi löytyvän..
Viestistäsi innostuneena menin Helmet:iin katsomaan ja löysin tälläisen:
Köyhän opiskelijan keittokirja / toim. Arja Paavola
En kyllä tiedä, millainen tämä on.- en löydä
En ole löytänyt näitä keittokirjoja mistään paitsi penninvenyttäjän. Mistä olette saaneet niitä käsiinne?
- mä..
Sitten on vielä penninvenyttäjän keittokirja, suosittelen..
- enemmän
rahaa ruokaan, eli laadukkaampiin raaka-aineisiin, kun et osta sitä kirjaa. Netistä löytää paljon ohjeita ja kirjastossakin voi käydä kattelemassa kirjoja ja lainata parhaimmat ja sitten kun osaa jo jotain niin ei niitä kirjoja enää tarvitse.
- edullisesti?
Mietin vain, että netistä harvoin löytyy mitään edullisia reseptejä. Kaikkiin tuntuu tulevan niin kalliita raaka-aineita ettei opiskelijalla ole varaa..onko kellaan jotain hyvää edullisen safkan reseptilinkkiä?
- blogi suositus
Kannattaa käydä katsastamassa tämä: http://halpojaherkkuja.blogspot.fi/search/label/alle euro (hyviä & edullisia vinkkejä opiskelijaruuanlaittoon)
- Keittokirja_pään_sisällä
Nyt on kyllä vanha ketju, mutta älkää vaan ostako Gummeruksen kustantamaa Opiskelijan keittokirja - helppoa, hyvää ja edullista, koska ei todellakaan ole edulliset reseptit! Lisäksi nämä reseptit on kaikki ihan outoja ja koostuu isolta osalta eritavoin täytetyistä leivistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229