Jouko Piho Venäjän televisiossa homoliittoa vastaan
Venäläinen tv-kanava Petersburg Channel 5 teki vähän yli 4 minuuttia kestävän raportin Suomen eduskunnan homoliittoäänestyksestä. Ohjelma, jonka loppupuolella on myös minun haastatteluni, tuli ulos tänään 5.12.2014. Linkki ohjelmaan on tässä: http://www.5-tv.ru/news/92307/ .
Jouko Piho Venäjän televisiossa homoliittoa vastaan
4
50
Vastaukset
- homot inhoittavia!
Hienoa! Toivottavasti Piho sanoi että Suomessa vain Helsingin Kallio on homoper-sereikä mutta muualla ollaan tätä iljettävyyttä vastaan.
- ihmettelen vain
Miten tuollainen nobody pääsi Venäjän televisioon? Johtuuko siitä, että olet 'Israelin ystävä' ja lempi puuhaasi on konttaaminen juutalaiseliitin edessä ilman alushousuja?
Tässä Google-käännös kieliasu korjattuna siitä mitä sanoin: "Jouko Piho, ihmisoikeusaktivisti ja teologi: "Henkilökohtaisesti vastustan tätä lakia, samoin kuin monet muut. Useimmissa maissa ihmiset uskovat, että miehen ja naisen perinteinen avioliitto on paras yhdistelmä jälkeläisten kasvatukseen. Lapset, jotka kasvavat normaalissa perheessä, sopeutuvat yhteiskuntaan paremmin. 60 maassa, mukaan lukien Venäjä, on yksinkertaisesti mahdotonta hyväksyä tällaisia lakeja. Suomesta tuli 12. maa, joka kannattaa homojen avioliittoa. Tanska, Norja, Islanti ja Ruotsi - koko Skandinavia on jo olemassa luettelossa.”
Sanoin, että nuo 60 maata, joissa ei hyväksytä homoliittoja, ovat Euroopassa, mutta se ei ole näköjään tullut mukaan käännökseen.
Tämä osuus, joka on otettu mukaan ohjelmaan, on noin kolmannes siitä, mitä sanoin.- ja lopuksi...
.... toimittaja sai potkut, sanoin: " Kaikkia pöhlöjä sinäkin päästät haastatteluun! "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481