Jos alamme tuomitsemaan ihmisiä pelkkien puheiden EMME todisteiden valossa olisi meistä jokainen lusimassa. Ärsyttää turhanpäiväinen lässytys mitä joku tekee vapaa-aikanaan tai mitä lausuntoja antaa jollekin B-luokan trendi lehdelle.
Voi Voi
8
565
Vastaukset
- Tirlittan
Aivan, kyllä näiltä penikoilta puuttuu täysin suhteellisuudentaju.
- rehellinen
Sehän hyvä, että puuttuu vain suhteellisuustaju.
Joiltakin näyttää puuttuvan selkäranka, moraali on ongelmajätettä ja omatuntokin puhdas vain siksi, että se on käyttämätön.
Mutta tuohan ei ole vihreitten porukassa mikään vika, vaan ominaisuus!
- keppimies
puhun paskaa, sitä suositumpi olen! Mitä suositumpi olen sitä...
- tavalla
Ikävä on että me maksamme tuollaiselel korkeaa palkkaa ja että tuollainen pääsee päättämään asioistamme ja säätämään meille lakeja joita meidän on noudatettava. Ilmeisesti lait eivät koske kansanedustajia.
- huphup
henkilökohtaisest en tiedä sopiiko tämä ihminen eduskuntaan, mutta empä ole häntä sinne valinnutkaan.
Minusta itseasiassa ihmetyttää että kukaan ei katso tämän lehden toimittajan tehneen väärin, hänhän siinä rikkoi ammattietiikkaa laittamalla lehteen jotain mitä haastateltava ei halunnut.
Ja sitäpaitsi eiköhän jokainen meistä ole joskus tehnyt jotain typerää. Ei sitä tarvitse sen takia lahdata julkisesti.- Anna
Minusta tärkeämpää kuitenkin on, että kansanedustaja Rosa Meriläinen ei itse ole miettinyt mitä suustaan päästää. En voi kuin ihmetellä mikä on kyseisen ihmisen älykkyysosamäärä kun on tuollaista mennyt sanomaan. Jokainen toki on tehnyt jotain typerää, mutta jos on tehnyt jotain laitonta, niin siitä pitää tietenkin rangaista. Se kuinka hyvin osaa sitten itseään puolustaa niin on jo toinen asia, siihen toki kaikilla on mahdollisuus. Mutta ajatelkaa nyt kaikki omalla järjellänne, jos luottamustehtävään valittu henkilö tunnustaa rikkoneensa lakia, niin eihän sitä voi eikä saa painaa villasella.
- huphup
Anna kirjoitti:
Minusta tärkeämpää kuitenkin on, että kansanedustaja Rosa Meriläinen ei itse ole miettinyt mitä suustaan päästää. En voi kuin ihmetellä mikä on kyseisen ihmisen älykkyysosamäärä kun on tuollaista mennyt sanomaan. Jokainen toki on tehnyt jotain typerää, mutta jos on tehnyt jotain laitonta, niin siitä pitää tietenkin rangaista. Se kuinka hyvin osaa sitten itseään puolustaa niin on jo toinen asia, siihen toki kaikilla on mahdollisuus. Mutta ajatelkaa nyt kaikki omalla järjellänne, jos luottamustehtävään valittu henkilö tunnustaa rikkoneensa lakia, niin eihän sitä voi eikä saa painaa villasella.
tosi on että kansanedustajan tulisi olla nuhteeton, mutta kuinka moni heistä sitten oikeasti onkaan? No otetaanpa esimerkiksi vaikka Halme.Ja entäs muut sitten? mistä sitä tietää vaikka joku hakkaa vaimoaan kotonaan?
pitää kuitenkin suhteuttaa näitä asioita. pitää realiteetit kohdallaan. En koe Meriläisen mahdollisia huumekokeiluja maailmaamullistavaksi tai vääräksi. ei ole kyseessä tapakäyttäjä eikä todistetusi rikollinen. Ja edelleen syytön oli tuomio eikä syyllinen. Ja minusta se oli oikea päätös.
- mari pössöttäjä
Eiköhän sekin osoita millä tasolla ihminen on kun vapaaehtoisesti esiintyy jossakin b-luokan trendilehdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046