istuu rullatuolissa Linnan Juhlissa tänään?
Montako keihäänheittäjää
3
145
Vastaukset
- Että mitä?
Kuin niin rullatuolissa?
- aikamoni
Niitä näkyi useampi ja kaikki kuullosti olevan ex-keihäsmiehiä
- Öy Jeeppi
Olen heittänyt puukeppiä yli sata metriä jo n. 14 vuotiaana. Teimme naapurin poikien kanssa heinäseipäästä aerodynaamisen mallikappaleen. Omasta mielestämme täydellisen.
Höyläsimme seipään sopivan muotoiseksi, lisäsimme painon seipään kärkipäähän, lyijypainon, rasvasimme välineen ja pyörähdystyyliä käyttäen tämä kapistus lensi huomattavasti yli sata metriä. Huom. kysymys oli heinäseipäästä. Muuan kaveri heitti heinäseivästä heinineen päivineen lähes 120m, kun suuttui silloiselle tyttöystävälleen. Se tapahtui meijän kylällä, kun olin pikkupoika.
Kyl mie ihmettelin hirveest. Miten voi seiväs lentää.....hemmetti niin pitkäl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327