Hei. Meillä on nyt koulussa ollut pinnalla nämä massateinijutut,
ja kaikki tytöt yrittää nyt olla kovin erilaisia ettei haukuta massaksi.
Ajattelin vaan, että ehkä joku osaisi kertoa olenko minäkin
tällainen luonteeton möykky.
Kesäisin minut näkee usein päälläni 60-luvun muotiin soveltuvia
vaatteita. Pidän kovasti kirkkaista ja näyttävistä asuista, suurin osa
vaatteista on äitini vanhoja. Minulla on kaulan puoleenväliin ylettyvä
polkkatukka, joka on värjätty kerran punaiseksi, mutta värjäsin sen jälkeenpäin blondiksi. Minulla on vaaleansininen Jansportin reppu, jota käytän kesäisin ja talvisin. Talvella käytän neonpinkkiä polviin asti ylettyvää takkia, jossa on kiinni hopeinen vyö. Talvella mulla on yleensä jalassa ihan tavalliset tarrakengät, ja joskus käytän tennareita kun ei ole kovin kylmä. Kesällä mulla saattaa olla mukana mun sateenvarjo, jota käytän päivänvarjona. Se on turkoosi, ja siinä on mustia palloja.
Luonteeltani olen melko menevä, en ujostele turhia.
En pidä limsasta tai kahvista, mehukatti on parasta.
En ole kovin hyvissä väleissä poikien kanssa,
lähinnä pilkkaa mun pukeutumistyyliä.
Mielipiteitä?
Massateini?
7
169
Vastaukset
- OP12
Ensimmäinen virhe tässä on se, että oletat näitten "massojen" olevan luonteettomia möykkyjä. On ne ihan tavallisia ihmisiä, jotka vaan sattuvat tykkäämään ja pukeutumaan nykyisen trendin mukaan. Ei ne mitään luonteettomia möykkyjä, ihan niin kuin ei kukaan mukaan. Ja jos jotain haukutaan massaksi niin ei se massailija siinä mitään menetä, vaan enneminkin se joka haukkuu näyttää oman heikkoutensa ja huonon itsetuntonsa (erityisesti pukeutumisen suhteeseen).
Ja joo ei kyllä massalta toi sun tyylikää kuulosta... eipä kuulosta ainakaan mun korvaan massalta
- massailijaenole
Miksi meillä haukutaan niitä jotka ei ole massaa, mutta teillä niitä jotka on?
- enmäkääolemassailija
Siinä vasta kysymys.
- se ainoo oikee
Hyi helvetti pukeudutku ryssä! EI millää pahalla oikeest..kato peiliin..hahaha
- Joku vaa
Pukeudut kuin jokin pikku kakara. Oletko ensimmäisellä luokalla, kun kerran käytät niin naurettavaa takkia ja tarrakenkiä xD
- punkkari
Vittu taitaa itelläs olla ongelmia ku tuollain toisille puhut. Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa ja mun mielestä aloittajan tyyli kuulostaa kivalle eikä ollenkaan massajutuille.:) Ite oon tämmönen ysiluokkalainen punkkari.:D Ja Joo Tykkään jutuista jotka saattaa olla ristiriidassa toistensa kanssa.:P Mut Joo alottaja, pidä tyylistäs kiinni niin kauan ku tykkäät siitä!;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813