Vitsiä Suomesta
Haastattelu: Matti mitä mieltä te olette Suomen verotuksesta 2015?
Matti: No täällä verotetaan niin kuin me tykkäämme.
Haastattelu: No mitä mieltä olette velasta jota Suomi on maailmalle?
Matti: No verotus on mitä on ja lisää tehdään valtion kassaan verovelkoja.
Haastattelu: No eikä Suomalaiset ole tällaista vastaan, että verotetaan niin kuin halutaan?
Matti: No pidät siitä tai et, mutta tykkäät kuitenkin vai miten se nyt oli heh.
Haastattelu: No eikös tuo ole aikas paha kommentti kysymykseen?
Matti: Minä vastaan sen mikä katson oikeaksi ja missä mennään.
Haastattelu: No ettekö pidä Suomea kalliina maan sitten jos kerran saa verottaa miten lystää?
Matti: Me emme voi sille mitään jos Eduskunta haluaa rikkaille rahaa ja köyhille vähemmän rahaa. Ollaanhan me hyvin vointi maa...siis mikäki katsotaan sitä, että rikkaat rikastuu ja niin päin pois.
Verotus ja hyvinvointi
Suomi 2015
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Ja niinä aikoina pantiin, myös köyhälistö verolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738