autoala

Eve4

Olen nainen ja kiinnostaisi autoala. Osaan jo jonkin verran. Kouluun hakeminen olisi vasta edessä.Onko naispuolisia hakijoita ajoneuvoasentajaksi ja saako nainen yhtä hyvin töitä siltä alalta?

5

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Steve 2

On. Pätevälle löytyy töitä, sukupuoleen katsomatta.

• terveys ei kestä

Ei kannata. paskaista ja fyysisesti raskasta hommaa sanoi koulun mainokset mitä tahansa. niissä aina annetaan ihan liian hyvä kuva alasta kuin alasta ja kusetetaan ihmisiä hakemaan.

• AAAAAAPUUUUUVAH

Se on myös henkisesti raskasta hommaa, itse meinasin seota jo heti ensimmäisen viikon jälkeen koulussa kun amikset on niin dorkia ja sitten työssäoppipaikalla osa työntekijöistä hajoili jo aika lailla, vittu perkele ja työkalut lentää...
        Ensi keväänä valmistun ajoneuvoasentajaksi ja on aika helpotus että pääsen tuolta hullujen huoneelta, varmaan suoraan kortistoon.

• tykänny oon
        AAAAAAPUUUUUVAH kirjoitti:

Se on myös henkisesti raskasta hommaa, itse meinasin seota jo heti ensimmäisen viikon jälkeen koulussa kun amikset on niin dorkia ja sitten työssäoppipaikalla osa työntekijöistä hajoili jo aika lailla, vittu perkele ja työkalut lentää...
        Ensi keväänä valmistun ajoneuvoasentajaksi ja on aika helpotus että pääsen tuolta hullujen huoneelta, varmaan suoraan kortistoon.

Ei ole henkisesti raskasta eikä raskasta muutenkaan, mutta hulluille kaikki on raskasta.

Minä oon tykännyt ja töitä on piisannut. Helepompaa autojen kanssa on kuin joidenkin ihmisten.

• Harjoiteltu on

Näitä tyyppejä riittää, jotka ylirasittuvat jopa olutkeissin tyhjentämisestä. Tosin siinä sitä sitä vasta kusetetaankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe