Olen nainen ja kiinnostaisi autoala. Osaan jo jonkin verran. Kouluun hakeminen olisi vasta edessä.Onko naispuolisia hakijoita ajoneuvoasentajaksi ja saako nainen yhtä hyvin töitä siltä alalta?
autoala
5
222
Vastaukset
- Steve 2
On. Pätevälle löytyy töitä, sukupuoleen katsomatta.
- terveys ei kestä
Ei kannata. paskaista ja fyysisesti raskasta hommaa sanoi koulun mainokset mitä tahansa. niissä aina annetaan ihan liian hyvä kuva alasta kuin alasta ja kusetetaan ihmisiä hakemaan.
- AAAAAAPUUUUUVAH
Se on myös henkisesti raskasta hommaa, itse meinasin seota jo heti ensimmäisen viikon jälkeen koulussa kun amikset on niin dorkia ja sitten työssäoppipaikalla osa työntekijöistä hajoili jo aika lailla, vittu perkele ja työkalut lentää...
Ensi keväänä valmistun ajoneuvoasentajaksi ja on aika helpotus että pääsen tuolta hullujen huoneelta, varmaan suoraan kortistoon. - tykänny oon
AAAAAAPUUUUUVAH kirjoitti:
Se on myös henkisesti raskasta hommaa, itse meinasin seota jo heti ensimmäisen viikon jälkeen koulussa kun amikset on niin dorkia ja sitten työssäoppipaikalla osa työntekijöistä hajoili jo aika lailla, vittu perkele ja työkalut lentää...
Ensi keväänä valmistun ajoneuvoasentajaksi ja on aika helpotus että pääsen tuolta hullujen huoneelta, varmaan suoraan kortistoon.Ei ole henkisesti raskasta eikä raskasta muutenkaan, mutta hulluille kaikki on raskasta.
Minä oon tykännyt ja töitä on piisannut. Helepompaa autojen kanssa on kuin joidenkin ihmisten. - Harjoiteltu on
Näitä tyyppejä riittää, jotka ylirasittuvat jopa olutkeissin tyhjentämisestä. Tosin siinä sitä sitä vasta kusetetaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076