Kysymys
Mitä te kaikenkansan ellenit, wavehunterit, zagerit birgitat vanessat jne. monet muut 4-50 huoneitten vakkarit haette chattailyllanne ? Ihmetyttää vaan kun ootte siellä aamusta iltaan. Kysyn tätä ihan tosissani ja uteliaana odotan vastauksianne. Mikä pitelee koneen vieressä koko päivän, kysyy hän eli riippuvuustartuntaa pelkäävä vasta hiljakkoin alkanut chatin ihmemaassa?
Aamusta iltaan chatissa ?
25
3129
Vastaukset
- "kokenut" tyttönen
Kenties olemme olleet siellä yhtä usein kuin sinäkin.
Koskapa tiedät käyntikertamme.
Huvittavaa, sinänsä. - vasta alkaja
Liian usein olen ollut viime aikoina ja siksi kysynkin.Tunnen että voin jäädä kiini chattiin helpostikkin.Koko päivää en kuitenkaan ole chattaillyt ainakaan vielä ja ihmetyttää että joku jaksaa. Mitä he hakee ja löytyykö mitään? Vastatkaa vakkarit !
- vakkaritar
Sätistä löytyy täytettä elämän tyhjyyteen.Kun livessä ei ole ystäviä ja välillä tuntuu sille,että elämältä puuttuu tarkoitus.sätistä löytää sielunsiskoja ja veljiä ja heidän kanssaan on helppo puhua.Ovat samassa tilanteesa.
- ei kiitos enää
vakkaritar kirjoitti:
Sätistä löytyy täytettä elämän tyhjyyteen.Kun livessä ei ole ystäviä ja välillä tuntuu sille,että elämältä puuttuu tarkoitus.sätistä löytää sielunsiskoja ja veljiä ja heidän kanssaan on helppo puhua.Ovat samassa tilanteesa.
Kävin siellä ja seurasin tasan 15 minuuttia sitä touhua. Ei tosiaan ole mitään puhumista. Yksi laittoi melkein joka väliin jotain hymiötä eikä sanaakaan tai no ehkä välillä tokaisi lyhyesti jotain? Kukaan ei keskustellut kuin huuteli ja kerjäsi huomiota. Mitä järkeä siinä on ja veikkaan että tämä vakkariporukka oli ollut aamusta asti linjoilla.
- ½ vakkari
Ei taida tulla vakkareilta vastauksia vaikka kyssärisi oli enemmän kuin aiheellinen. Monella on varmaan tämä henkireikä ulkomaailmaan, kun muuten ei pysty, kenellä tunne-elämän solmut kenellä työttömyyden aiheuttamat kompleksit, kenellä mitäkin. Itsellä ei ole vaikeutta irroittautua tästä, vaikka melkein päivittäin kurkistan palstan ja sätin yleensä iltapäivisin.
- EIIen
Mitä on Chat ?
Voisiko Sätissä jotain 'Antaa' ?
Onko jotain 'Haettavissa' Tai 'Saatavissa' ?
Toimiiko Kysynnän ja Tarjonnan Laki Chat-Huoneissa?
Mitä luulet jatkumosta ==> Kerran Sättäri .. Aina Sättäri ??
Entäs seuraavasta ==> Kerran Vakkari .. Aina Koukussa ??
Mikä On Chatin Syvin Olemus ?
~~ Ossooon meikii Kysellä .. :D ~~
~~ Odottelen todella Vastauksianne ~~
~~ Anteeksi Että viestiin Vastaaminen kesti :D ~~
[[jokuellenijostainsätistä]]
[[kukaliemistälie]]- joopajoo
etsivä löytää kirjoitti:
http://www.paihdelinkki.fi/tietopankki/500_riippuvuuslinja/nettiriippuvuus.htm
mitä se loppujen lopuksi kenellekään kuuluu kauanko kukin viettää aikaa chatissa?
no toki voishan sen ajan viettää hyödyllisemminkin vaikka lähibaarissa.. - EIIen
etsivä löytää kirjoitti:
http://www.paihdelinkki.fi/tietopankki/500_riippuvuuslinja/nettiriippuvuus.htm
Kiitän linkistäsi :D
Hyvää Päivänjatkoa
Sinulle ToivoTelleN
~ minä otan tämän osoituksena siitä,
~ että SuomiSätillä ja SuomiChatKeskustelulla On Paikkansa ~ järkevä paikkansa ~
Hyödyllisesti käytettynä Netti on hyvä asia.
ChatPeople on Hyvä Kansa
~kunnes toisin osoitetaan~
Vielä Kerran kiitos linkistä
SE oli asiallinen ja kiinnostava.
Thank YOU
(honey) :D
ChatWoman
*EA*40 - Pusikko
EIIen kirjoitti:
Kiitän linkistäsi :D
Hyvää Päivänjatkoa
Sinulle ToivoTelleN
~ minä otan tämän osoituksena siitä,
~ että SuomiSätillä ja SuomiChatKeskustelulla On Paikkansa ~ järkevä paikkansa ~
Hyödyllisesti käytettynä Netti on hyvä asia.
ChatPeople on Hyvä Kansa
~kunnes toisin osoitetaan~
Vielä Kerran kiitos linkistä
SE oli asiallinen ja kiinnostava.
Thank YOU
(honey) :D
ChatWoman
*EA*40Ellenikin joskus paikalliseen pubiin tapaamaan miähiä!!! Tiedä vaikka löytyisi joku kiva hemmo!! Ja tiedä vaikka, mitä siitä kehittyisi!!! Parempi sekin kuin riippuvuus sätistä!!
PS. et enää erota isoja ja pieniä kirjaimiakaan!!! - EIIen
Pusikko kirjoitti:
Ellenikin joskus paikalliseen pubiin tapaamaan miähiä!!! Tiedä vaikka löytyisi joku kiva hemmo!! Ja tiedä vaikka, mitä siitä kehittyisi!!! Parempi sekin kuin riippuvuus sätistä!!
PS. et enää erota isoja ja pieniä kirjaimiakaan!!!* Kiitos Ehdotuksesta *
* Mistä sitä Koskaan tietää
*_* Kuka Kenellekin Kirkastetaan
*hymy*_ http://www.hymy.fi/
halaus*HyvänPäivänToivotus*
Sinulle Toivotan Samantien HyvätJoulutkiiiiii
Tunnut niin SymBBikseltä..
(nähdään Baariloissa)) yeah !
*EA*40
'cu' - vasta alkaja
EIIen kirjoitti:
* Kiitos Ehdotuksesta *
* Mistä sitä Koskaan tietää
*_* Kuka Kenellekin Kirkastetaan
*hymy*_ http://www.hymy.fi/
halaus*HyvänPäivänToivotus*
Sinulle Toivotan Samantien HyvätJoulutkiiiiii
Tunnut niin SymBBikseltä..
(nähdään Baariloissa)) yeah !
*EA*40
'cu'Mitä enempi luen vastauksiasi sitä vakuttuneempi olen että chattaily on pehmittänyt pääsi :=))
- EIIen
vasta alkaja kirjoitti:
Mitä enempi luen vastauksiasi sitä vakuttuneempi olen että chattaily on pehmittänyt pääsi :=))
Minun Tekstieni YMMÄRTÄMINEN edellyttää kykyä Tulkita ja Tehdä Johtopäätöksiä.
Sanojen Merkitykset eivät ole itsestään selvät eivätkä ole valmiiksi Kaluttuja.
Sinun Tulisi Tuntea Minut edes jollain tavalla, jotta voisit =Vasta-Alkajana= Arwostella Minua siten,
että edes minä arvostaisin kirjaimista muodostettuja Sanojasi.
Voisit koettaa yhdistellä saamiasi tietoja minusta näiden chat-keskustelujen perusteella, jos haluaisit.
Toinen vaihtoehto olisi tulla Sättäilemään 40 tai 30 Huoneeseen,
jos todella haluaisit tutustua minuun.
Mutta toisaalta epäilen halukkuuttani antaa sinulle mitään tietoja itsestäni tai (pääni)kovuudesta tai PehMeydestä.
Sinulla on ennakko_Asenne, kuten jo aloituksesi Ensimmäisessä lauseessa vihjailet.
Siitä eroon pääseminen on sinun Asiasi, Minulla ei ole ollut koskaan tarkoitus miellyttää eikä mielistellä ketään Sätissä eikä Keskusteluissa.
~Joten en Tee sitä Nytkään.~
Pyydän Anteeksi jos tuotan sinulle jonkinlaista Mielipahaa,
MINUN tarkoitukseni on vain keskustella Chat - palstalla, ei arwioida sinun Pääsi .. ominaisuukSia.
Ja sitäpaitsi
===========================>>
Kuka on kiinnostunut SAAMASTASI mielikuvasta ? (paitsi sinä itse).
Mitä Luulet ?
Luulen, että sinulle on turha selittää mitään, käännät sen kuitenkin pois asiallisesta keskustelusta.
Toivotan sinulle Mukavia Hetkiä Sätissä.
Sinne Mahtuvat käsittääkseni kaikki, minäkin, sinäkin ja Muut ~JuhlaKalut~.
HeipsUnKeipSun.
*EA*40 parempi chattailla kuin istua
kaljalasin ääressä ravintolassa
ei ole ainakaan aamulla pää
yhtään kipeä,ja terveyskin säilyy
ja tapaa paljon mielenkiintoisempia
ihmisiä kuin ravintoloista.
tässä myös chat osoite.
http://chat.terravista.pt/
- Aika kuluu ..
1. Juuri eronneet , lohtua yksinäisyyteen
2. Eropaperit vireillä.
3. Sinkut jotka ei löydä livestä , osaavat
kirjoittaa mutta ei puhua eikä pussata.
4. Kerran suhteen löytäneet kokeilevat uusiksi.
5. Ulkonäkörajoitteiset (ylilihavuus ym.)
6. Seikkailevat varatut naiset / miehet
vailla tarkoitusta
7. Seksiseuraa hakevat varatut naiset / miehet
8. Työttömät joiden rahatilanne ei salli live-
elämää.
9. Ison lapsiperheen äidit( niillä vaikeuk-
löytää se uusi isäpuoli)Yh-isät
10.Ja ne kymppit miehet / naiset jotka löy-
livestäkin mutta aikaansa kuluttavat.
Tässä minun kokemukseni kuka niistä ellen kuka wave kenties vanessatar sen saat itse opiskella viettämällä aikaasi chatissa.Joskus aika kiva paikka viettää koti-iltaa. - tilapäissättäri 30+40
Uskottavia selityksiä ja toden tuntuisia kaikki. Vastaajat kuitenkin selvästi kiertää kysymyksen pointsin joka on: _aamusta iltaan_. Kukaan ei vielä vastannut siihen.
Mitä sitten jos on vaikeeta tai yksinäistä tai rahapulaa? Ei kai se chattaamalla parane vaan siirtää vaan omien ongelmien ratkaisua niin, ettei oikeesti tarvikaan tehdä mitään. Ettei vaan chatit olisi koukkuun jääneille varsinaisia luuserileipomoita? - toinen vasta-alkaja
älä murehdi toisten puolesta, eihän sinun tarvitse ottaa tuollaisesta päänsärkyä. itse viihdyn TODELLA hyvin chatissa, enkä koe viihtymistäni ongelmana. kenties se sitten on sitä muille...sinun kaltaisillesi. minulle chat on iloinen asia, voi irtautua arjesta, saa "jutella" anonyymisti, välillä on hervottoman hauskaa seurata ylellä nähtäviä lohkaisuja.. ei tästä kannata tehdä ryppyotsaista juttua.
iloista sättimistä Sinulle toivottaa
nainen 40 huoneesta.- EIIen
* eilen mietin samaa *
* juuri tuota Samaa *
* Sinä Vain Sanoit Sen * jeps. Kiva Että Otit osaa Tähän viestiin Mielipiteelläsi :D
Toisten huomioon ottaminen on hurjan Wiisasta.
Tässä taas tulemme siihen, missä HuomioonOttaminen ja HuomionKerjääminen Muuttuu Häiritseväksi ja Epämiellyttäväksi itselle ja Toisille :D
* Oikein Miellyttäviä Hetkiä 40 Huoneessa *
* SÄTTISOPU ANTAA RIVITILAA *
Ajat´ElleN - käräyttäjä 40 huoneesta
Kysymys oli jatkuvasta sättäilystä eikä iloisesta sättäilystä jota harrastetaan mielen virkistykseksi silloin tällöin. =) Kyllä jossain on vikaa jos iloa ei saa laiffista vaan sättikyttäämisestä. Eihän voi saada jos kaiket päivät on sätissä, käytä järkeäsi. Ja niitä ylellä lohkaisuja (osuvia)ei ole olemassakaan, aina samanlaista naljailua joka viittaa seksiin, koska tosi elämän seksi jää kokematta. Kuka eniten vihjaa miehiin tai naisiin ja seksiin on eniten puutteessa, heh, se tiedetään.
- toinen vasta-alkaja
käräyttäjä 40 huoneesta kirjoitti:
Kysymys oli jatkuvasta sättäilystä eikä iloisesta sättäilystä jota harrastetaan mielen virkistykseksi silloin tällöin. =) Kyllä jossain on vikaa jos iloa ei saa laiffista vaan sättikyttäämisestä. Eihän voi saada jos kaiket päivät on sätissä, käytä järkeäsi. Ja niitä ylellä lohkaisuja (osuvia)ei ole olemassakaan, aina samanlaista naljailua joka viittaa seksiin, koska tosi elämän seksi jää kokematta. Kuka eniten vihjaa miehiin tai naisiin ja seksiin on eniten puutteessa, heh, se tiedetään.
en hetkeäkään epäile järjenjuoksuani...=) ehkäpä olen senverran vähän seurannut noita juttuja että ne vielä saavat hymyn kasvoilleni... sinä ilmeisesti niin kauan että olet kyllästynyt. kuitenkin tulet huoneeseen kerran toisensa jälkeen, vai???
- EIIen
toinen vasta-alkaja kirjoitti:
en hetkeäkään epäile järjenjuoksuani...=) ehkäpä olen senverran vähän seurannut noita juttuja että ne vielä saavat hymyn kasvoilleni... sinä ilmeisesti niin kauan että olet kyllästynyt. kuitenkin tulet huoneeseen kerran toisensa jälkeen, vai???
Taas Pääsemme aiheeseen...
Miksi ItseKukin Sättäilemme ja Kuinka Kauan, tai kuinka usein ?
Sätissä On Tosi Paljon ItsensäTuntevia Ihmisiä,
jotka nauttivat sanailusta, tilanneKomiikasta, sanojen tuottamista Tunteista ja mielikuvista, vuoroVaikutuksesta.
Ei minua Sätissä kyllästytä mikään sen kummempi kuin oikeassa elämässäkään,
eikä tosin ihastutakaan, eikä Nauratakaan... :D
SättiHuone koostuu vain Tietokoneella istuvista ihmisistä.
Inhimillistä minun mielestäni.
Jokainen Sättäilköön Tavallaan.
Jokainen Hallitkooon Omaa Elämäänsä
ja Omaa Sättäilyään niin Hyvin kuin taitanee. - EIIen
käräyttäjä 40 huoneesta kirjoitti:
Miksi pitää kytätä Sätissä ?
Mitä siellä olisi kytättävää ??
Miksi ei kysy suoraan
jos on jotain etsittävää?
Jos jotain haluaa tietää,
miksi ei ota härkää sarvista ja tee asialle jotain ?
Jos toistuvista yrityksistä huolimatta asialle ei voi tehdä mitään,,,
miksi jäädä polkemaan samoja latuja ??
Eikö Kyttääminen käy hermoon ???
Toi Seksi-juttu on monelle niin henkilökohtainen kuten uskonto, (toisille USA/Irak) ..
että nyt jäävään itseni sanomasta mitään kommenttia tähän.
Tuo PuuteKäsite on myös Sellainen mihin en ota kantaa.
Se on jokaisen oma Asia.
En ole kiinnostunut.
Hyvää PäivänJatkoa Sinulle.
Toivottavasti Päiväsi on Onnellinen
Käy uimahallissa
Ajattele Kauniita Ajatuksia
ÄLÄ KYTTÄÄ
(lue vaikka runoja)... - toinen vasta-alkaja
EIIen kirjoitti:
Taas Pääsemme aiheeseen...
Miksi ItseKukin Sättäilemme ja Kuinka Kauan, tai kuinka usein ?
Sätissä On Tosi Paljon ItsensäTuntevia Ihmisiä,
jotka nauttivat sanailusta, tilanneKomiikasta, sanojen tuottamista Tunteista ja mielikuvista, vuoroVaikutuksesta.
Ei minua Sätissä kyllästytä mikään sen kummempi kuin oikeassa elämässäkään,
eikä tosin ihastutakaan, eikä Nauratakaan... :D
SättiHuone koostuu vain Tietokoneella istuvista ihmisistä.
Inhimillistä minun mielestäni.
Jokainen Sättäilköön Tavallaan.
Jokainen Hallitkooon Omaa Elämäänsä
ja Omaa Sättäilyään niin Hyvin kuin taitanee.olen samaa mieltä, mitä ihmettä toisten tarvitsee laskea ja kytätä kenenkään sättäilyn määrää. mutta niinhän se on livessäkin, on ihmisiä jotka huolehtivat toisten asioista niin paljon että omat jäävät sivuseikaksi =)
- kyllästyin heti
toinen vasta-alkaja kirjoitti:
olen samaa mieltä, mitä ihmettä toisten tarvitsee laskea ja kytätä kenenkään sättäilyn määrää. mutta niinhän se on livessäkin, on ihmisiä jotka huolehtivat toisten asioista niin paljon että omat jäävät sivuseikaksi =)
Kyllä huomaat sitten mikä on homman nimi kun hiukan elät virtuaalimaailmassa.Toivotaan ettet sinä tule riippuvaiseksi kuten eräät.Olet paljon mielenkiintoisempi tapaus jos et ole koko ajan äänessä.
- toinen vasta-alkaja
kyllästyin heti kirjoitti:
Kyllä huomaat sitten mikä on homman nimi kun hiukan elät virtuaalimaailmassa.Toivotaan ettet sinä tule riippuvaiseksi kuten eräät.Olet paljon mielenkiintoisempi tapaus jos et ole koko ajan äänessä.
kiitos ohjeistuksestasi. päätänkin tähän tämän pitkän urani chatkeskustelussa tällä palstalla.
iloa elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854