Suunnitelma yhden maailmandiktatuurin voimaansaattamiseksi

Suunnitelma

On olemassa suunnitelma (The Plan) kaikkia maailman ihmisiä varten.

Suunnitelma on salainen, mutta joidenkin illuminaateista eronneiden ihmisten, kuten Caroline Hamlettin ( http://beyondthephysical.blogspot.com.au/ ), ansiosta me tiedämme siitä jotakin. Toisaalta suunnitelmaa ei enää pidetä täysin salassa, vaan siitä on alettu puhua yhä avoimemmin. Toki niin, että suunnitelman salaisia päämääriä ei tuoda julkisuuteen, koska kyse on ihmiskunnan vähittäisestä ja vaiheittaisesta pettämisestä niin, että ihmiset eivät huomaa sitä.

Suunnitelmassa on yksinkertaisesti kyse valtaan pääsystä ja maailmanvalloituksesta siten, että ihmiset eivät edes huomaa, että heidät on saatu vapaaehtoisesti suostumaan yhden maailmanhallituksen ja yhden voimakkaan johtajan alamaisiksi.

Tätä uutta systeemiä kutsutaan nimellä Uusi maailmanjärjestys (New World Order, NWO) tai Yksi maailmanjärjestys (One World Order). Uutta järjestystä ajavat ihmiset ovat globalisteja, joille maailmanhallinto ja maailmanhallitus ovat tärkeämpiä asioita kuin kansallinen hallinto ja itsemääräämisoikeus. Suomessa tätä globalistista ihannetta edustaa parhaiten pääministeri Alexander Stubb.

UMJ:n takana on monenlaisia ihmisiä ja voimia, mutta yksi yhdistävä tekijä on uudenlaisen henkisyyden luominen Uuden aikakauden (New Age) hengessä, jotta ihmiset olisivat valmiita ottamaan vastaan uuden maailmanopettajan ja hänen opetuksensa.

Hengellisesti ja poliittisesti nukkuvat ihmiset hyväksyvätkin ilomielin ja innoissaan uudet näkemykset, koska niissä on heidän mielestään vain hyviä asioita, eli puhutaan ja toimitaan nälkäisten ruokkimisen, maailman rauhan, ihmisten veljeyden ja rauhan puolesta. Tällöin ihmiset eivät huomaa tai halua havaita, että uusilla vallanpitäjillä onkin ketunhäntä kainalossa, eli he haluavat alistaa ihmiset lopulta täydellisesti heidän valtaansa vaatien jopa uuden maailmanjohtajan palvontaa. Lisäksi kaikkia ihmisiä valvotaan monin tavoin ja heiltä edellytetään ehdotonta samanmielisyyttä ja maailmanhallituksen kyselemätöntä tottelemista.

Toisinajattelijoilla ei ole sijaa tässä Aldous Huxleyn toteutuneessa uljaassa uudessa maailmassa, vaan kriitikot ja eri mieltä olevat ihmiset teljetään vankiloihin ja mielisairaaloihin tai heidät teloitetaan yhteiskunnan vihollisina.

Varsinkin uskonnollisiksi extremisteiksi haukutut kristityt joutuvat likvidoinnin kohteeksi, koska heidät rinnastetaan väärin fundamentalistisiin ääri-islamisteihin, vaikka aidot uskovat eivät harrasta väkivaltaa. Mutta koska uskovat eivät kannata Uutta maailmanjärjestystä, se riittää heidän raivaamiseensa uuden yhteiskunnan tieltä. Ihmiset hyväksyvät uskovien vainot, koska heidät on aivopesty uskomaan, että maailman rauha voidaan saavuttaa vain kaikkien uskontojen yhdistymisellä (mistä Jeesuksen merkitys on siivottu pois) ja kaikkien alistumisella yhden maailmanhallitsijan vallan alle. Tässä manipuloidussa ja yhdenmukaistetussa ilmapiirissä Jeesukselle uskollisia ihmisiä pidetään syöpäkasvina, joka tulee yhteisen hyvän vuoksi leikata maailman yhtenäisyysruumiista irti.

George Bush vanhempi oli ensimmäisiä, joka käytti kuuluisassa puheessaan ”Kohti Uutta Maailmanjärjestystä” termiä ”Uusi maailmanjärjestys”. Ei ole sattumaa, että Bush piti puheensa 11.9.1990 ja mainitsi sanat ”New World Order” klo 9:09.

NWO:n tulemista ajavat voimat järjestivät 11 vuotta myöhemmin, 11.9.2001, hyökkäyksen Amerikkaa vastaan. He olivat itse tuon tuhansia ihmishenkiä vaatineen hyökkäyksen takana saadakseen tekosyyn sodille Afganistanissa ja Irakissa, mitkä ovat omalta osaltaan edistäneet NWO:n eteenpäinmenoa.

Suomessa termiä ”Uusi maailmanjärjestys” on käyttänyt esim. pääministeri Jyrki Katainen eduskunnassa 2.12.2010 pitämässään puheessa. Suomen nykyinen hallitus ajaa globalistista EU:n liittovaltioagendaa, jolle Suomen taloudellinen ja poliittinen itsemääräämisoikeus on alisteinen. Kun tälle tielle on tahdottu mennä, se ei pääty Euroopan unioniin, vaan sen jälkeen on vuorossa Maailman unioni, johon Suomi halutaan mukaan.

Jo 1900 vuotta sitten Raamattu varoitti tästä pahasta kehityksestä. Lue Ilmestyskirjan luku 13 ja ota vaarin sen varoituksista, eli älä ota tulevaisuudessa kaikille markkinoitavaa otsaan tai oikeaan käteen laitettavaa sirua, vaikka kuinka kehuttaisiin sen hyviä ominaisuuksia. Kiistämättömistä hyvistä puolistaan huolimatta kyseessä on kuitenkin Raamatun kieltämä pedonmerkki, jonka ottajat joutuvat kumartaen palvomaan Antikristusta, joka ei ole hyvyyden puolella kaikista kauniista puheistaan huolimatta, vaan hän on Peto, joka saa voimansa Paholaiselta, Jumalan vastustajalta.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOUKOSSA TYHMYYS TII

Mites se jouko se sinun puolueesi on edennyt ? oletko tuleva presidentti ja tämän uuden maailmanjärjestyksen johtaja ?

mihinkäs puljuun sinä nyt kuulut ? olet ollut homohelluntailainen ja Luterilainen ja sitten taas homohelluntailainen ? sitten jotain muuta ?

oletko perustanut oman puljun ? joukon pyhät ?

miten olisi JOUKOSSA TYHMYYS TIIVISTYY ? Minun mielestä se olisi sinun puljulle hyvä nimi !

• heh...

mutta uutta maailmanjärjestystä tuskin kiellät se on jo tosiasia??

www.youtube.com/watch?v=kzFLZ412Vk0

• salekin myöntää
        heh... kirjoitti:

mutta uutta maailmanjärjestystä tuskin kiellät se on jo tosiasia??

www.youtube.com/watch?v=kzFLZ412Vk0

www.youtube.com/results?search_query=uusi maailmanjärjestys

• juuuuu
        salekin myöntää kirjoitti:

www.youtube.com/results?search_query=uusi maailmanjärjestys

www.youtube.com/watch?v=nSM_87DEPUk

• Olen lopettanut puolueeni Suomen Laillisuuspuolueen toiminnan 25.11.2014 puuttuvan kannatuksen vuoksi.

Luulen, että seuraava presidentti on Paavo Väyrynen.

Minä en voi olla Uuden maailmanjärjestyksen johtaja, koska minä vastustan koko saatanallista systeemiä. Todennäköisesti minusta tulee Uuden maailmanjärjestyksen surmaama marttyyri.

Minä en ole koskaan ollut homohelluntailainen, mutta helluntailainen kylläkin. Kuulun tällä hetkellä luterilaiseen kirkkoon. En ole siis perustanut omaa puljua.

Sanonta "joukossa tyhmyys tiivistyy" pitää paikkansa. Se tullaan näkemään hyvin selvästi silloin, kun suurin osa maailman ihmisistä seuraa tukka putkella tulevaa eksyttäjää ja petkuttajaa eli Antikristusta, joka lupaa ummet ja lammet, mutta vie lopulta ihmiset mukanaan helvettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7853
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3607
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2605
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe