Eli siis oon 14v poika... Mun porukat vituttaa. Mul on ihan järjettömät kotiintuloajat ja muut säännöt. Mun pitää olla kotona arkisin n. Seitsemän aikaan viikonloppuisin kahdeksan aikaan. Ei siis lomilla mut muuten. Puhelin keittiön pöydälle 9 aikaan, nukkumaan 9-10 lähes poikkeuksetta (paitsi lomilla tai jos ollaan jossain muualla kuin kotona). Muuten kyl tykkään mun porukoista tehää aina välil kaikkee kivaa yhes. Mut kertokaa mitä voisin tehä et saisin vähän löydätte rajoja. Ps: en oo trolli
mun elämä on perseestä
2
87
Vastaukset
Itse olen saman ikäinen tyttö. Minun pitää tulla kotiin normaalisti jo kuudelta, ja perjantaisin ja lomilla lauantaisinkin kahdeksalta. Ja nukkumaanmenoaika 21.00 (jolloin en kyllä oikeasti käy nukkumaan)
Nuo ovat sentään edes suunnilleen järkeviä, mutta monia ihan kummallisia sääntöjäkin minulla on. En esimerkiksi saa katsoa edes kaikkia k12/k13 elokuvia yksin, vaikka olen 14. Enkä saisi soittaa pianoa heti tultuani koulusta. (?) Tai laittaa muille tekemääni ruokaan ruoka-aineita joille olen hieman allerginen. Tai harjoitella yhtä kappaletta (pianolla/laulaa) kauempaa kuin kymmenen minuuttia. Myös monia ihan yhtä typeriä sääntöjä on. Että sinuna en kyllä valittaisi, en minäkään valita.Moi!
Se että sinulla on tiukat rajat tarkoittaa varmasti sitä että vanhempasi välittävät sinusta ja toivovat sinulle vain parasta. Rajat varmasti löyhentyvät kun sinulle kertyy vähän lisää ikää ja osoitat vanhemmillesi, että olet heidän luottamuksensa arvoinen. Kapinoiminen vanhempia vastaan tuskin auttaa, pikemminkin vanhempien kanssa kannattaisi keskustella asiasta ja yrittää tehdä jonkinlainen sopimus, joka kelpaa molemmille.
Terveisin Nettisaapas Espoosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319