Kotoa tehtävää työtä osaavalle ennustajalle, selvänäkijälle. Kerro osaamisesi ja ota yhteyttä! Työ provisiopalkkauksella, kotoa tehtävää. Lisätietoja: hakemus1@gmail.com.
Työtä tarjolla!
7
175
Vastaukset
- katsojamummu
Saanko tietoja työstä. Minulle sopii puhelintyötä paremmin sähköpostitse asioitten katsominen. Tai kirjeitse. Kokemusta on.
Odotan tietoja osoitteeseen:
tuulivalssi@gmail.com
terveisin katsojamummu- jeejeejee1
Eikai Suomeen mitään tipu ainakaan tähdenlentoja eikä muitakaan heittiäisiä jne jne jne
- heenumummu
Toistamiseen otan yhteyttä. Ensimmäisellä kerralla en saanut teiltä minkäänlaista vastausta. Kokemusta on ja nyt haluaisin tehdä katsauksia sähköpostitse.
Ystävällisin terveisin Helena. - Hauskaa0987
Miten varmistatte työnhakijan osaamisen? Kuuluuko haastatteluun joku "kerro, mitä huomenna tapahtuu" -osio?
Lottonumeroiden ennustaminen on happotesti ennustajalle. Sitä eivät kyllä asiakkaat ymmärrä, mutta tyhmiähän voi aina viilata linssiin.
- entunnusta
minä voin ennustaa että suomessa menee kaikki päin vittua ja persut pettävät kaikki lupauksensa jatkossakin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106