Ilmaista alkoholia Deltalla?

aapuuva

Niin, siinäpä se jo otsikossa tulikin. Onkohan Deltalla ilmainen alkoholitarjoilu lennettäessä jenkkilään? Reitti on Amsterdam - Atlanta.

7

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin Deltan sivuilla:

Between 5:00 a.m. and 8:00 p.m., our premium EATS menus feature selections for purchase and are available on domestic (U.S. and Canada), Latin America and Caribbean flights. International long-haul flights offer meal selections and complimentary beverages

• Uskomatontako

Toivottavasti aloitus oli pilaa. Suomalaisen matkustajan suurin huolenaihe onko lennolla ilmaista viinaa. Uskomatonta.

• teppistimo

Sinähän se varsinainen välkky olet, kun osaat lyhyestä tekstistä kertoa että tuo on hänen suurin huolenaihe. Kiinnostaisi tuo minuakin jos matkustaisin kauemmas, kummasti on kivempi matkustaa pienessä chardonnayssä. Otahan pipo pois päästä jouluksi, ettei kiristä ainakaan silloin liikaa :)

• Uskomatontako

Just joo, yritä olla pikkuisessa sievässä ja lentää amerikkalaisella tai muilla yhtiöillä niin loppuu alkoholin tarjoilu aika nopeaan.
        Katsos kun muualla maailmassa on ymmärretty ettei lentokone oli baari.
        Pohjoismaalaiset ja venäläiset vielä luulevat että lentokoneessa ryyppääminen kuuluu asiaan.
        Toisekseen jos on maksulliset juomat,niin sitten maksat siitä juomasta.
        Lue ensin kunnolla ja sisäistä lukemasi,pointti oli juuri se että onko lennolla ILMAISTA alkoholia.

• arttuurio

On ihan ymmärrettävää että muualla lentoemot naureskelevat suomalaisten "janolle".
      Suomessa siinä ei ole mitään ihmettelemistä sillä ilmainen viina on se paras viina.
      Jenkkiyhtiöllä tosiaan se juopottelu loppuu pariin drinkkiin ja kerran naureskelin lehteni takaa, kun emäntä topakasti ojensi pikkuhiprakassa olevaa miestä tyyliin: do you have an alcohol problem, we don´t serve drunks!

• AA 2405

Jaa eipä ainakaan mun osalta ole tarjoilu loppunut USA lentoyhtiöillä, vaikka olen ollut jo koneeseen noustessa siinä pikkuhiprakassa, kun loungessa olen muutaman GT:n ehtinyt siemasemaan. Kyllä sitä viinaa saa ihan samaan tapaan hakea takakeittiöstä kuin Eurooppalaisilla yhtiöillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe