Mä en haluu et Sex and the city loppuu! en haluu!!! ei ei "nyyh"...Tuleekohan millon uusinnat ihan ensimmäisestä jaksosta asti? Mä oon seurannu tota sarjaa vuodesta toiseen, enkä vaan nyt pysty yhtäkkiä luopumaan siitä. Vituttaa ihan perkeleesti...Tuleekohan joku samanlainen sarja,jossa nuoremmat näyttelijät? Jossa ois elämää Manhattanilla...
mä en kestä...
15
2146
Vastaukset
- älä kiroile täällä
ei ole hyvä, kun kiroilet. ei sovi sarjan imagoon. miks huudat noin? kirjoita asiallinen toivomus maikkarille, niin voit saada jotain aikasex.
- ja minähän kiroilen niin pa...
...sitäpaitsi Samathakin käyttää V-sanaa ;)
- Vee-tyylikäs
ja minähän kiroilen niin pa... kirjoitti:
...sitäpaitsi Samathakin käyttää V-sanaa ;)
Fuck ei suinkaan tarkoita suomeksi vi**u, vaan sen tarkoittaa naimista. Esimerkiksi Fuck you! on kääntäen suomeksi Vedä käteen!
Ikävää, että sanat eivät pysy suomalaisissa puupäissä erillään niin kuin muissa kielissä. "Myrskyn silmäkin" käsitetään Suomessa paikaksi, missä tuulee rajuimmin. Tässä maassa kaikki sotketaan hanhenmarssimusiikkiin.
Joten älä kiroile! Samanthakaan ei huuda veetä, vaan naimista. - revi siitä!
Vee-tyylikäs kirjoitti:
Fuck ei suinkaan tarkoita suomeksi vi**u, vaan sen tarkoittaa naimista. Esimerkiksi Fuck you! on kääntäen suomeksi Vedä käteen!
Ikävää, että sanat eivät pysy suomalaisissa puupäissä erillään niin kuin muissa kielissä. "Myrskyn silmäkin" käsitetään Suomessa paikaksi, missä tuulee rajuimmin. Tässä maassa kaikki sotketaan hanhenmarssimusiikkiin.
Joten älä kiroile! Samanthakaan ei huuda veetä, vaan naimista.pätemisentarpeessa oleva apukoululainen.
- Eräs suomentaja
revi siitä! kirjoitti:
pätemisentarpeessa oleva apukoululainen.
... meillä kaikilla, sinullakin, rakkaani.
- kiroilija...
Vee-tyylikäs kirjoitti:
Joten älä kiroile! Samanthakaan ei huuda veetä, vaan naimista.Sä oot kuules lapsipieni ihan hakoteillä! Sinä se puupää olet. Kysyppä äitiltä tai isiltä että :mitä tarkoittaa jos kiroilee "fuck", no minäpä kerron: se tarkoittaa VI..U! Joten sinullekkin tiedoksi että Shamatha sanoo VI..U!:) Eikä "nu..ia", ei nim. kuullosta kauheen fiksulta! Fuck you tarkoittaa monta asiaa,ei sitä tulkita sanasta sanaan. Englanninkielenopetukskeen hopi hopi lapsi pieni!
- Voi lapsi suuri
kiroilija... kirjoitti:
Sä oot kuules lapsipieni ihan hakoteillä! Sinä se puupää olet. Kysyppä äitiltä tai isiltä että :mitä tarkoittaa jos kiroilee "fuck", no minäpä kerron: se tarkoittaa VI..U! Joten sinullekkin tiedoksi että Shamatha sanoo VI..U!:) Eikä "nu..ia", ei nim. kuullosta kauheen fiksulta! Fuck you tarkoittaa monta asiaa,ei sitä tulkita sanasta sanaan. Englanninkielenopetukskeen hopi hopi lapsi pieni!
Suomen kielen opetukseen pian pian, lapsi suuri. Viimeistään kuullostaa-verbin käyttö paljastaa kielellisesti maalaiseksi. Piipaa-autoa tarvitsisit kieliklinikalle. Että se siitä kielenopetuksesta. Luulen kuitenkin, että olet kirjoittanut virheet tahallasi, tämä vain siksi että olen niin hyväntahtoinen äiti.
- kiroilija
Voi lapsi suuri kirjoitti:
Suomen kielen opetukseen pian pian, lapsi suuri. Viimeistään kuullostaa-verbin käyttö paljastaa kielellisesti maalaiseksi. Piipaa-autoa tarvitsisit kieliklinikalle. Että se siitä kielenopetuksesta. Luulen kuitenkin, että olet kirjoittanut virheet tahallasi, tämä vain siksi että olen niin hyväntahtoinen äiti.
Hanki elämä...Vaihdevuosista kärsivä nyrpeänaamainen kotimamma!
- kiroilija
kiroilija kirjoitti:
Hanki elämä...Vaihdevuosista kärsivä nyrpeänaamainen kotimamma!
luulekko tosiaankin että mua kiinnostaa kirjoittaa kirjakielellä vastauksia tuollaiselle mäntille? ja vielä tarkistaa oikeinkirjoitus..no no...
- carrie
Kyllä varmasti maikkari näyttää sarjaa uusintoina!
Onneksi tulee onnellinen loppu sarjalle :)- Dimanté
..mulla on kans selviytymis ongelma. no, pidän seuraavan viikon mustaa asu-kokonaisuutta. mä en kestä sitä..
- mr little
Dimanté kirjoitti:
..mulla on kans selviytymis ongelma. no, pidän seuraavan viikon mustaa asu-kokonaisuutta. mä en kestä sitä..
Asu-kokonaisuutta? Sen sijaan, että katsot naurettavuuksia, opettele äidinkieltäsi. Jos vaikka lukisit, se on hyvä keino oppia kieltä. Svenska också.
- Samatha
mr little kirjoitti:
Asu-kokonaisuutta? Sen sijaan, että katsot naurettavuuksia, opettele äidinkieltäsi. Jos vaikka lukisit, se on hyvä keino oppia kieltä. Svenska också.
että hänen äidinkielensä on SUOMI?
- Typy
Harmi ja surkeeta ku se loppuu!!!
- Poo
eikös se ole niin, että kaikki hyvä loppuu aikanaan...?on kyllä ehdottomasti ollut tähän mennessä paras näkemäni sarja.valitettavasti se nyt loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111