Tähän palstalla jatkuvaan päivttäiseen häiriköintiin on nyt viimeinkin pakko puuttua.
Milloin halutaan naida omaa isoäitiään, milloin on juotu kuukautiskupista tuoretta verta, milloin sadistinen isä pakottaa lähes aikuista tytärtään miesten pukukoppiin, milloin raportoidaan entisten pelaajien alkoholismista ja milloin on sekaannuttu eläimiin tai kiihdytetty kansalaisia rasismiin.
Nyt tähän on tultava loppu. Mikäli palstalla olevien asioiden sisältö ja taso ei muutu loppuvuoden aikana, aion ottaa yhteyttä asian tiimoilta sekä liittoon että julkisen sanan neuvostoon. Olen aiemmin yrittänyt sulkea silmäni tältä ilmiöltä mutta nyt en enää todella jaksa tätä. Voisitteko ystävällisesti lopettaa ja jättää palstan rauhaan.
Tähän on pakko puuttua
10
320
Vastaukset
- 13+18
minä olen oikeastaan pitänyt erittäin paljon näistä palstan tuoreimmista kirjoituksista. pelaan roostersissa jos sillä nyt on mitään merkitystä
- Morienz
Sinähän trollin lykkäsit. Me amerikkalaisen jalkapallon pelaajat emme ole mikään homogeeninen ryhmä, vaan meissä on kaikenlaisia ihmisiä ja edustamme yhteiskunnan kaikkia aloja. Meissä on portsareita, työttömiä, varastomiehiä, rakennusapumiehiä, autonkuljettajia, mittamiehiä, vartijoita, puhelinmyyjiä, kaupan myyjiä, lumityömiehiä, työttömiä jne. Pelaan 69ersissa.
- 11+4
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA heterogeeninen ryhmä tosiaan :D
- 16+4
Simpansseilla tapahtuu ”harjoitteluseksiä”, paritteluja sisarten ja äidinkin kanssa, mutta nämä loppuvat viimeistään seitsemänvuotiaina, eli tapahtuvat ennen ikää, jolloin simpanssin poikanen voi saada siemensyöksyn. Lähde: http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Westermarck-ilmiö
- 13+10
Kannatan ketjun aloittajaa.
- Kiinnostunut nuori
13+10 kirjoitti:
Kannatan ketjun aloittajaa.
Minä kannatan nimimerkkiä 16 4 ja simpanssien harjoitteluseksiä. Kuulisin tästä aiheesta mielelläni lisää.
- Helan går!
Kiinnostunut nuori kirjoitti:
Minä kannatan nimimerkkiä 16 4 ja simpanssien harjoitteluseksiä. Kuulisin tästä aiheesta mielelläni lisää.
Myös täältä suunnalta peukku simpanssiseksille. Pelaan Trojansissa, jos sillä on jotain merkitystä.
- 1+17
Täällä taas kannatetaan harjoitteluseksiä isän kanssa ja jos se ketään kiinnostaa niin pelaan wolvoissa
- Matti vai Teppo
Minulla on Aspergerin syndrooma ja pelaan Roostersissa. En pidä takapuolelle läpsimisestä enkä ringissä hyppimisestä. Miksi amerikkalaisessa jalkapallossa läpsitään takapuolelle? Lopetan pelaamisen ja keskityn mangan keräilemiseen ja analysoimiseen.
- läpsystävaihto
Amerikkalaisessa jalkapallossa perseelle läpsiminen on sama kuin silmänisku baarissa. Sillä ilmoitetaan halukkuus selänpesijäksi treenien jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748