Kaveri puhuu asiaa.
http://www.hs.fi/matka/a1418361608464
Tosin, ainakin eilisen perusteella bisnesluokan palvelu on parantunut.
Skybistron heikko palvelu
7
223
Vastaukset
- Frequent Flier
Käytämme Finskiä vain, jos muita yhtiöitä ei operoi matkustamillamme reiteillä. Finskin tarjoilut ovat kurjistuneet vuosi vuodelta. Ei ihme, että matkustajat äänestävät jaloillaan.
- noin siinä käy
kun firmaa johtavat numeropellet, joille ilmeisesti asiakaskin on pelkkä kulu. Ihana asia, että Finskille on vaihtoehtoisia yhtiöitä.
- Seepratie
Hyvä että julkkis uskalsi kertoa totuuden. Tavisten kertomana kritiikki ei saa Finnairissa aikaan mitään vaikutusta.
- 8978
Onko ihme kun joku hikinen purukahvi ja keksi on vitosen!. Ylihinnoiteltua roskaa!.
Helsingin lentoasemalla sama juttu!. - ihme juttu
8978 kirjoitti:
Onko ihme kun joku hikinen purukahvi ja keksi on vitosen!. Ylihinnoiteltua roskaa!.
Helsingin lentoasemalla sama juttu!.Ihme juttu, että sinun täytyy valehdella. Ei Sky Bistron hinnanstossa ole mitään viitosen kahvia ja keksiä.
Kahvi, tee, vesi ja mustikkamehu ovat ilmaisia. Nescafe Cappucino, Espresso ja kaakao maksavat kaksi euroa.v Keksiä ei ole hinnastossa.
- Vastataan kysyntään
Finskin vastaus
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2014121618931851_ma.shtml - 5+19
Jopa mediatyyppi (tosin tuotetta aiempaa kaavaa toistaen samalla markkinoiden) myönsi että palvelu ei pelaa. Maksujärjestelmän parannus ei tosin ongelmaa taida ratkaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279