Se riittää. Riittäisi monelle muulle ihmiselle, joka tuntee ettei ole onnellinen. Niin itsekin toivoin. Se oli jopa elämäni kantavaa voimaa.
Tarkkailin kuitenkin elämääni niiden alhovaiheissa. Valvoin öitä kun yksin yöllä näytti siltä, että voi tästä sittenkin luovia kuiville.
Enää ei illuusioita, mutta ei hurjia kuilujakaan. Tälläistä vanhan miehen, bibolaarisen elämä on. Tietää että syvistäkin notkoista noustaan.
Iloitsen kuitenkin mainioista unenlahjoistani. Kuusi tuntia päivässä riittää hyvin.
En iloinen, mutta tasapainossa!
lääkkeetön mies
1
100
Vastaukset
- luontaislääkkeellinen m
Uskomatonta. että tuosta viestistä on kulunut jo 40 vuorokautta. Pimein aika koko pohjolassa on ohitettu. Kaamoskin etenee jo Pohjoisella Jäämerellä kohti Huippuvuoria.
Hiukan kylmää minulle, mutta vain ulkona liikkuessa, ja liian vähäisellä vaatetuksella.
Siitä olen iloinen, että aina palelevat ja kylmät jalat ovat jostain syystä "lämmenneet". Ikäänkuin verenkierto olisi kohentunut.
Päivälläkin jaloissani minulla oli vain kesäsukat isoihin nahkasaappaisiin sujautettuina. Nyt huoneenlämpö on 18 ja jaloissa avosandaalit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823