Onko mitään arvoa.
One dollar kolikko
4
121
Vastaukset
- kolikko1
Nyt vähän skarppia hei! kerropas vähän lisätietoa kolikosta edes vuosiluku ym. Olisi sama asia jos minä laittaisin tänne kyselyn että minkä arvoinen on one pound tai yksi euro. voin sanoa että yleisimmät dollarin kolikot ovat vain nimellisarvonsa arvoisia ja kalleimmat ovat satojen tuhansien arvoisia. Joten kerro edes vuosiluku niin minä voin kertoa sinulle suurin piirtein tuon kolikon arvon, ainakin karkeasti
- dollari-
1797-kolikko
- kolikko1
Todennäköisesti kolikkosi on kopio, sillä aidon vuoden 1797 dollarin arvo olisi käsittääkseni tuhansia euroja jos ei enemmänkin. Ja näistä alkuaikojen us dollareista on tehty lukematon määrä replikoita ja väärennöksiä, eli todennäköisesti kolikkosi on juuri tällainen.
- nummismaatkko
Puraise kolikkoa kaikin voimin. Mikäli hampaasi katkeaa niin kolikko on kopio. Muussa tapauksessa olet rikkonut erittäin harvinaisen kolikon, joka on nyt arvoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294