Hei apua...mistä löytäisin sen "vanhan" wii-pelikonsolin
Kaikki paikat on täynnä noita uudempia versioita...
meillä jäi lasten konsoli exän luo ja pelejä olis vaikka kuinka paljon...
Wii-konsoli...mistä löytyis?
4
195
Vastaukset
- edelleen kysymysmerk
Ja vielä jatkokysymys...toimiiko wii minissä esim toi tasapainolauta?
- Mites Wii-U?
Huutonetistä lähtisin ensiksi etsimään. Kirppareilta voi myös löytyä ja tuurilla pelikaupoista. Uusia ei kai enää saa?
Ministä en osaa sanoa, kun en moisesta ole kuullutkaan.
Mutta jos haluatte päivittää konsolinne uudelle aikakaudelle, niin Wiin lähes kaikki ohjaimet, lisälaitteet ja pelit käyvät käsittääkseni myös Wii-U:hun. Mikäli muksut haluaa myös jatkossa uusia pelejä, niin Wii-U voisi olla järkevämpi hankinta?
http://www.nintendo.fi/wiiu/ominaisuudet/wii-yhteensopivuus Uudessa Wii U konsolissa toimii ne vanhemmat Wii:n pelit. Toki jos saat halvemmalla sen vanhemman konsolin jostain niin osta pois mutta sais sitten niitä uusiakin pelejä ostettua siihen.
- EN keksi nimimerkkii
Itse kanssa suosittelen hankkimaan wii u:n :) siinä kun toimii myös wiin pelit.
Mutta jos välttämättä pitää olla wii, niin sitten huuto netistä varmaan saattaisi löytyä, ehkä tori. fistä myöskin.
Jos ei exän kanssa mennyt välit tosi rumasti poikki niin voishan sen konsolin myös pyytää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778