Onko homoa jos poika käyttää rannekelloa?
onko homoa?
10
116
Vastaukset
- 10+17
Tarkennan vielä, että mulla on se kello pyllyssä
- 10+17 official
Alä esiinny minuna✋
- 10+17
10+17 official kirjoitti:
Alä esiinny minuna✋
Koitin just äsken työntää herätyskelloa mun poikakaverin pyllyyn
- -97 tyttö
Mun mielestä rannekello pojalla tuo jonkinlaista miehisyyttä ulkonäköön. Ei siis ole yhtään homoa. :)
- 10+17 official
Pää kiinni kuppapillu!!!
- ei ehkä leveää
Ei, mutta väärällä valinnalla saa itsensä näyttämään tyhmälle. Tärkeintä on hankkia oman näköisensä kello, mikä sopii käyttäjän ikään ja näyttää sille, että se kuuluu hänelle.
- munamankelimunakas
miltä se "homous" sitte näyttää jos sä sitä niin hirveesti pelkäät? :D sinuna karsisin ton asenteen ja pukeutuisin niinku ite tykkään. itsevarmuus on taattu keino saada tytön huomio mut ihan tosi..... homoa? :'D
- Just asking
Miten rannekellon käyttäminen tekee sut homoks?
- ei näin
Mistä oot saanu edes tällästä päähäs????
- 11+2222
On aika vitunmoinen turn-off jos joku jätkä säälittävästi miettii kokoajan ettei vaa näytä homolta. Eikö kellään oo nykyää perkele munaa vaa elää ja pukeutua niinku haluaa?? Vähän itsevarmuutta hei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803