Risui, etten sanois raippoi

erkki 79v.

Ylen tohkeissain olen tälle päivystävälle ilmojen säätelijälle. Taaskin hää järjesti meille kaakkoissuomen väelle raskaan lumen tykitystä.
Tiiät sie mitä kaikkee täst seuras. Sähöt poiki tänäkii monet kerrat. Olin puota mein rapuista alas kun olin yläkerrast alaspäin tulossa.
Eilen aamulla se alko. Ja tietkii oli mitä oli, pöhrölunta 12 senttimetriä. Niin otti syömmein päälle kun märkää lunta kolasin mäkeen. No en mie siä enemmän taho suututtaa purnauksellain.

2

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e-79 v.

Olin. Olin kunnolla. En ärsyttänyt. Nyt kuitenkin suutahti, säänjumalat. Tuli pakkaset. Liian kylmää vanhalle miehelle.
      Tietenkin. On minulla ruokaa. On talvivatteita. Rahaakin kuukauden loppuun. Eläke, pieni tulee aina kuukauden alussa.
      Aina ollut harmaa hissukka. Ettei olisi niin vaivaksi muille ihmisille. Sisko pyysi jouluaterialle. Hänen miehensä kuoli pari vuotta sitten.

Pakkanen. Lämmityspatterit yksiössäni pitäisi ehkä ilmastaa. Vesi ei kierrä. Nyt 17 lämpöastetta. Flanellipaita. Sitten kaksi villapaitaa ja toppaliivi päällä.
      Onneksi kävin ab:ssa. On Chivas Regal laatuviskiä 1. 75 l pullo. Se kestää viikkoja. Niin pitääkin. Sosiaalitantta tulee loppiaisen jälkeen.

• e-79.v.

Onneks pääsee lomalle portukaliin. Ei sinne eteläisempään talousongelmamaahan vaan meiän ihan ikioman sippimaa Suomen Kelontekemäjärvelle Inarin alueelle.
        Siellä on kullankaivajan rakentama tukikohta. Kultansa se kaivaa kesäisin Sotajoen latvoilla. Vuokraa mökkiään tietyille tutuille.
        Hiihtomatkaa ainoastaan 29km. Valitsen kuutamoisen ajan. Vaikka pilviäkin sattuisi, maamerkkejä on tarpeeksi. Kun aamu 7 lähtee matkaan, niin muutamassa tunnissa tuon suksilla taittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe